جزییات خبر

همزمان با روز 7 مهر روز آتش نشانی و ایمنی

پیام تبریک مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت روز ملی آتش نشانی و ایمنی

پیام تبریک مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت روز ملی آتش نشانی و ایمنی
(چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰) ۱۳:۳۲

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، در پیامی روز ملی آتش نشانی و ایمنی را کارکنان سخت کوش آتش نشان و ایمنی در مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ هادی هاشم زاده فرهنگ در پیامی، روز ملی آتش نشانی و ایمنی را به همه کارکنان تلاشگر و خستگی ناپذیر آتش نشانی و ایمنی مجتمع گاز پارس جنوبی تبریک گفت.
متن پیام تبریک به شرح ذیل می باشد.

بنام خدا

همکاران عزیز و گرامی

هفتم مهرماه، برای همه کارکنان تلاشگر سازمان و بویژه برای پیشگامان فداکار و دلیر آتش نشان و یکایک مروجان فرهنگ سلامت و ایمنی، روز مبارک و فرخنده ای است تا با یادآوری وظایف سخت و هوشیاری بیش از پیش این عزیزان سپاسگزار کوشش های ارزنده و خدمات شایسته آنان باشیم.

اینجانب روز خجسته ایمنی و آتش نشانی را صمیمانه به همه همکاران گرامی در شرکت عظیم مجتمع گاز پارس جنوبی بویژه همکاران سرافراز واحد ایمنی و آتش نشانی، تبریک و تهنیت می گویم و با افتخار از رویکردهای خردمندانه، کاربست تدابیر لازم و آمادگی مستمر آنان برای صیانت از سرمایه های انسانی در مواجهه با انواع مخاطرات از جمله پاندومی منحوس کرونا و نیز نگهداری از تاسیسات صنعتی و محافظت از محیط پیرامونی، تجلیل و قدردانی می نمایم.

امید است با تاکید بر ضرورت و تقدم ایمنی در فرهنگ سازمانی مجتمع و نیز مشارکت همگانی در مسیر اهداف عالیه سازمان، همچنان راهبرد پیشگیرانه و نهادینه نمودن فرهنگ ایمنی در سازمان را به خاطر داشته و با استفاده از دانش روز و اجرای فرایندهای ایمنی در راستای پیشرفت و تعالی گام برداریم.

از درگاه ایزد منان برای همه همکاران و خانواده‌های محترم از جمله همکاران فداکار و اثرگذار بخش ایمنی و آتش‌نشانی، شادکامی و موفقیت روزافزون را مدد می نمایم.

هادی هاشم زاده فرهنگ
مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی

(چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰) ۱۳:۳۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید