جزییات خبر

فرماندار شهرستان جم در نشست با مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی

اقدامات مهم شرکت ملی گاز ایران در شهرستان جم موجبات توسعه و اشتغال را فراهم نموده است

اقدامات مهم شرکت ملی گاز ایران در شهرستان جم موجبات توسعه و اشتغال را فراهم نموده است
(شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰) ۰۹:۴۷

محمد حسینی، فرماندار شهرستان جم در نشست با، هادی هاشم زاده فرهنگ، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی، گفت: اقدامات مهم و سازنده شرکت ملی گاز ایران و مجتمع گاز پارس جنوبی موجب توسعه و اشتغال در منطقه بخصوص شهرستان جم را فراهم نموده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمد حسینی، فرماندار شهرستان جم در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل و مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: خوشبختانه در سایه همدلی و ارتباط مؤثر با مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تاکنون دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه های مهم شهرستان جم محقق شده است.
وی در ادامه گفت: مجموعه پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی در ایام انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، همکاری بسیار خوب و بی نظیری با ستاد انتخابات شهرستان جم داشتند که شایسته ی تقدیر و تشکر می باشد.

حسینی در ادامه با اشاره به دیگر اقدامات مهم وسازنده مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی با فرمانداری شهرستان جم عنوان داشت: در پروژه عملیات احداث جاده اصلی جم به ریز، شرکت ملی گاز ایران و مجتمع گاز پارس جنوبی همکاری و اقدامات بسیار موثری داشته اند که این مهم در خصوص شکوفایی بخش روستایی این شهرستان بسیار حیاتی می باشد.

وی در این خصوص ادامه داد: اقدامات مهم مهندس فرهنگ در دوران درخشان مدیرعاملی پالایشگاه فجر جم، بسیار سازنده و تاثیرگذار بوده و اکنون نیز تمامی مدیران و مسئولین پالایشگاه فجر جم در ادامه آن مسیر، اقدامات مهم تلاش‌های سازنده ای را انجام داده اند.

فرماندار شهرستان جم در نشست با مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: در خصوص پروژه احداث سد باغان نیز شرکت ملی گاز ایران اقدامات و مشارکت بسیار خوبی داشته که امیدواریم در پایان سال جاری این سد آبگیری شود، در این خصوص از همکاری مهندس نجفی مدیرعامل پالایشگاه فجر جم که منابع مالی لازم را برای احداث این مهم فراهم نموده اند قدردانی می نماییم.
وی ادامه داد: در خصوص پروژه مهم انتقال آب سیراف به شهرستان جم، فاز خط انتقال این پروژه در آینده نزدیک تحویل داده می شود و اکنون فاز برق بخش مهمی از آن انجام شده و امیدواریم با تامین منابع مالی جدید بزودی به اتمام برسد.

حسینی در خصوص اتوبان سیراف به جم نیز گفت: این مسیر بدلیل مشکلات متعدد جاده ای نیاز به اقدام فوری برای بازسازی و بهسازی جاده ای دارد و امیدواریم با مشارکت تمامی شرکت های مستقر در منطقه و وزارت نفت این مهم سریعتر انجام شود که نیاز به پیگیری تمامی مدیران بخصوص مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این خصوص می باشد.

وی گفت: همیشه بر این اعتقاد هستیم که باید امنیت و آرامش لازم برای کارکنان نفت و گاز فراهم شود، چون این متخصصان و کارکنان پرتلاش منابع اقتصادی کشور را تامین و شکوفا می کنندو جای تقدیر دارد و ما باید همیشه حافظ امنیت و آرامش خانواده و کارکنان پرتلاش در این حوزه باشیم.

در ادامه ی این نشست هادی هاشسم زاده فرهنگ، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مدیریت و اقدامات شایسته ای که در شهرستان های همجوار با پارس جنوبی انجام می شود با متانت و تدبیر است.

وی ادامه داد: بعنوان یک شهروند و یک مسئول در منطقه از زحمات مسئولین شهرستان های همجوار تشکر می کنم و امیدوارم این تلاش ها همواره تداوم داشته باشد.

فرهنگ در ادامه عنوان داشت: ما معتقد هستیم هر جا که بشود باید به منطقه و مردم بسیار خوب و با فرهنگ شهرستان های همجوار در حوزه عمران و آبادانی کمک کرد و نباید در این خصوص دریغ کرد، هرچند که منابع صنعت در حال حاضر محدود می باشد ولی در سایه مدیریت، درایت و همدلی می‌توان گام های موثری برداشت.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مدیریت بسیار شایسته مدیران شهرستان های همجوار موجب خواهد شد کارکنان و متخصصان بخش صنعت با روحیه ی بسیار بالا و با آرامش کامل به تولید گاز بپردازند و به اقتصاد و شکوفایی کشور کمک کنند.

فرهنگ در خصوص جاده سیراف به جم عنوان داشت: بررسی اولیه در این خصوص انجام شده و منابع و بودجه تایید شده و توافقاتی مهم با شرکت توسعه راهداری وزارت راه و شهرسازی انجام شده و امیدواریم در دولت جدید اجرایی و به اتمام برسد .

گفتنی است در پایان این نشست فرماندار شهرستان جم با اهدا لوح تقدیر از زحمات ارزشمند مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تقدیر نمود.






(شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰) ۰۹:۴۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید