جزییات خبر

جلسه تکریم و معارفه رئیس تعمیرات پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید

جلسه تکریم و معارفه رئیس تعمیرات پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید
(یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰) ۰۸:۱۷

جلسه تکریم و معارفه رئیس تعمیرات پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور مدیران و کارکنان در سالن جلسات این پالایشگاه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، طی جلسه‌ای که سالن جلسات پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور مدیران و کارکنان این پالایشگاه برگزار شد از خدمات ارزشمند عبدالمجید خدری قدردانی شد و ساسان چنیده به عنوان رئیس تعمیرات این پالایشگاه معرفی گردید.

سهیل رفیعی مدیر پالایشگاه دهم ضمن معرفی آقای ساسان چنیده به عنوان رئیس تعمیرات آن پالایشگاه، ابراز داشت: با توجه به اهمیت واحد تعمیرات در هر پالایشگاه و اثرگزاری آن در نیل به اهداف سازمانی و تولید پایدار گاز، لازم است رهبری این واحد مهم برعهده افرادی توانمند، متخصص و متعهد به ارزش های سازمانی گذاشته شود.

وی ادامه داد: لذا پس از بررسی های کارشناسی و دقیق به این نتیجه رسیدیم آقای مهندس چنیده که یکی از نیروهای با سابقه و از متخصصان فنی و با تجربه در سطح مجتمع هستند، را بعنوان رئیس واحد تعمیرات پالایشگاه دهم انتخاب و معرفی نماییم.

در ادامه ساسان چنیده رئیس تعمیرات پالایشگاه دهم ضمن قدردانی از حضور و حمایت های همکاران، ابراز داشت: امید است با استعانت از خدای متعال ، پتانسیل نیروی جوان و کارشناسان صاحب ذوق و خلاق و همچنین همراهی سایر بخش های پالایشگاه، جهت حرکت در مسیر تعالی سازمانی و کمک به تولید پایدار گاز در سطح پالایشگاه به موفقیت های خوبی دست یابیم.

وی ادامه داد: اکنون مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان سنبل و نماد نوآوری و عظمت در صنعت نفت و گاز تبدیل شده و ما باید در این مسیر با اراده استوار و محکم گام برداریم و تمام تلاش خود را برای محقق شدن شعار و اهداف مجتمع بکار بگیریم.

(یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰) ۰۸:۱۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید