جزییات خبر

در حضور وزیر نفت اعلام شد

آمادگی مجتمع گاز پارس جنوبی برای تأمین گاز در فصل سرما

آمادگی مجتمع گاز پارس جنوبی برای تأمین گاز در فصل سرما
(یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰) ۱۱:۵۳

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از آمادگی این مجموعه برای تأمین گاز مصرفی کشور در فصل سرما خبر داد و گفت: تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های پارس جنوبی تا اواخر آبان‌ماه به پایان می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ هادی هاشم‌زاده فرهنگ شامگاه پنجشنبه (۱۱ شهریورماه) در نشستی که با حضور جواد اوجی، وزیر نفت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد، گزارشی از روند فعالیت‌های مجتمع گاز پارس جنوبی ارائه داد و گفت: این مجتمع، بهره‌بردار ۱۲ پالایشگاه میدان مشترک پارس جنوبی است که از این تعداد، تعمیرات اساسی هشت پالایشگاه به پایان رسیده است.

وی افزود: عملیات تعمیرات اساسی چهار پالایشگاه‌های باقیمانده نیزبا انجام اقدامات نوآورانه و با تکیه بر توان و دانش بومی تا اواخر آبان‌ماه به پایان می‌رسد.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی یادآور شد: آمادگی داریم در زمستان، روزانه حدود ۷۰۰ میلیون مترمکعب گاز مصرفی کشور را تأمین کنیم.

فرهنگ ادامه داد: نیروهای جوان و کارآمد مجتمع عظیم گازی کشور توانسته اند در شرایط سخت و بسیار طاقت فرسا و با برنامه ریزی دقیق و منسجم، طبق برنامه ی زمان بندی عملیات تعمیرات اساسی را با موفقیت به روزهای پایانی نزدیک نموده و گامی بزرگ در حوزه اقتصادی کشور بردارند.

 

(یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰) ۱۱:۵۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید