جزییات خبر

با حکم اسحق فرشیدی صورت گرفت:

انتصاب سرپرست طرح و برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی

انتصاب سرپرست طرح و برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰) ۱۱:۴۶

با صدور حکمی از سوی اسحق فرشیدی، مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی ، عقیل عمرانی خو، به عنوان سرپرست طرح و برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مدیرمنابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی طی حکمی، عقیل عمرانی خو را بعنوان سرپرست طرح و برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی منصوب نمود.

در حکم صادره از سوی اسحق فرشیدی، مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی آمده است:

جناب آقای عقیل عمرانی خو
باسلام
نظر به مراتب توانمندی و تعهد جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان " سرپرست طرح و برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی " منصوب می نمایم. ضمن آرزوی توفیق برای جنابعالی، توجه و اهتمام ویژه به موارد زیر مورد انتظار است:

1- تهیه و بروزرسانی مستمر جداول ارشدیت نسبی برای تمامی رسته های شغلی به تفکیک پایه های سازمانی و ایجاد دسترسی لازم برای واحدهای منابع انسانی پالایشگاهها.
2- واگذاری اختیارات اجرائی ارتقاء و انتصاب کارکنان به پالایشگاهها و ایفای نقش نظارتی و حاکمیتی از طریق جداول ارشدیت نسبی متمرکز در ستاد مجتمع.
3- طرح ریزی، تدوین و اجرای طرح های جانشینی براساس تحلیل و بررسی دوره ای ترکیب نیروی انسانی در رسته، رشته و رده های سازمانی و نیازهای آتی مجتمع.
4- همکاری مشترک و مستمر با واحد آموزش نیروی انسانی و مرکز ارزیابی و توسعه مدیریت در تدوین و اجرای طرح های جانشین پروری.
5- تدوین و اسقرار فرایند شناسایی و توسعه استعدادها از طریق بکارگیری همزمان بانک های استعداد به عنوان یکی از ورودی‌های فرایند ارتقاء و جانشینی در کنار جداول ارشدیت نسبی.

ظمنا بدینوسیله از زحمات ارزشمند و اثرگذار آقای وهب محمدی در مدت تصدی این سمت تقدیر و تشکر کرده و برای ایشان در جایگاه جدید سازمانی آرزوی توفیق روز افزون دارم.


اسحق فرشیدی
مدیر منابع انسانی
خبر
(سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰) ۱۱:۴۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید