جزییات خبر

با اقدامات نوآورانه و تکیه بر توان داخلی

انجام موفقیت امیز عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی

انجام موفقیت امیز عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰) ۱۲:۱۴

رئیس بهره برداری پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی از انجام عملیات تعمیرات اساسی سال جاری در بالاترین سطح آمادگی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ عبدالرضا علیزاده رئیس بهره برداری این پالایشگاه عنوان کرد: با توجه به اهمیت دسترس پذیری و قابلیت اطمینان تجهیزات پالایشگاهی ، به منظور حفظ تولید حداکثری مستمر و حفظ ارزش دارایی های فیزیکی با تمرکز بر رعایت کلیه دستورالعمل های HSE درجهت دستیابی به اهداف استراتژیک و نیل به اهداف زیست محیطی، برنامه تعمیرات اساسی در دوره های منظم سالانه برنامه ریزی و اجرا می گردد.

وی در این خصوص ادامه داد:تعمیرات اساسی پالایشگاه یازدهم مطابق با برنامه از تاریخ 13 مرداد آغاز و تا تاریخ چهارم شهریور ماه به مدت 23 روز ادامه خواهد داشت.

در این بازه زمانی ذکر شده 16 روز جهت فعالیت های فاز A و 15 روز جهت فعالیت های فاز B با همپوشانی 8 روز، جهت انجام فعالیت های دوره توقف کامل می باشد.

ایشان در ادامه خاطرنشان کرد:تعمیرات اساسی سال جاری در واحدهای عملیاتی شامل واحد های پایدارسازی میعانات گازی، شیرین سازی گاز ترش، نم زدایی، بازیافت گوگرد، تولید بخار و فراوری گازهای (بوتان، پروپان، اتان )می باشد.

وی گفت:در خصوص نیروی انسانی با رعایت تمامی پروتکل ها و دستور العمل های بهداشتی ابلاغ شده بیماری کوید 19، انجام برنامه تعمیرات اساسی برنامه ریزی گردیده است .

علیزاده در ادامه افزود: در راستای یکی از سیاستهای اصولی و ملی مجتمع گاز پارس جنوبی مبنی بر استفاده از خدمات وکالاهای ایرانی و توانمند سازی شرکتهای دانش بنیان، برای کالای تعمیرات اساسی حدود 10 تقاضا از منابع داخلی سفارش گذاری شده است.

وی در پایان گفت: جهت برنامه ریزی و اجرای تعمیرات اساسی ، 20 جلسه بصورت هفتگی قبل از شروع تعمیرات اساسی برگزار شده است و از زمان شروع تعمیرات اساسی نیز جلسات روزانه جهت بررسی مشکلات و ارائه راهکارها در حال برگزاری است.



(دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰) ۱۲:۱۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید