جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی

فرآورش183 میلیارد متر مکعب گاز از سوی شرکت پالایش گاز پارس جنوبی در سال 99

فرآورش183 میلیارد متر مکعب گاز از سوی شرکت پالایش گاز پارس جنوبی در سال 99
(پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۰) ۱۰:۴۹

در سال 99 مجتمع گاز پارس جنوبی با تلاش متخصصان و کارکنان پرتلاش و اقدامات نوآورانه، 183 میلیارد متر مکعب گاز فرآورش کرده است .

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، هادی هاشم زاده فرهنگ مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در حاشیه نشست مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت که در سالن کنفرانس شهید باهنر ساختمان ستاد برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت: در سال گذشته به میزان 251 میلیون بشکه میعانات گازی در تمامی پالایشگاه های مجتمع به تولید رسیده است.

 

وی گفت: در همین بازه زمانی با تلاش شبانه روزی متخصصان جوان در بزرگترین مجتمع گازی کشور نیز 4.5 میلیون تن محصول اتان ( از ابتدای سال 99 تا پایان ) نیز تولید شده است.

 

به گفته فرهنگ، محصول بوتان به میزان 1.7 میلیون تن، پروپان نیز به میزان 2.7 میلیون تن از فروردین سال 99 تا پایان اسفند ماه تولید شده است.

 

 وی در ادامه سخنان خود به تولید گاز در مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره کرد و افزود: سهم تولید گاز مجتمع در مقیاس با کل کشور در سال 99، بیش از 73.4 درصد است که این رقم نشان از عزم راسخ و توان بالای متخصصان و کارکنان جوان در این مجتمع عظیم کشور دارد.

 

مدیر عامل شرکت مجتمع پالایش گاز پارس جنوبی در پایان سخنان خود با بیان اینکه تولید محصول گوگرد دانه بندی شده مرغوب در تمامی پالایشگاه های مجتمع در سال 99 به میزان 700 هزار تن به ثبت رسیده است، اظهار کرد: همچنین در همین بازه زمانی محصول و ماده بودار کننده گاز به میزان 555 هزار لیتر در  پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی تولید شده است.

خبر
(پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۰) ۱۰:۴۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید