جزییات خبر

مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی

نیروی انسانی جوان و کارآمد بزرگترین سرمایه در فاز 19

نیروی انسانی جوان و کارآمد بزرگترین سرمایه در فاز 19
(سه شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰) ۱۰:۵۹

مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی در مراسم تجلیل از کارگران نمونه این پالایشگاه گفت: نیروی انسانی جوان و کارآمد بزرگترین سرمایه محسوب می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مراسم تجلیل از 28 کارگر نمونه و جوان در پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی برگزار گردید.

سهیل رفیعی مدیر پالایشگاه دهم در این مراسم عنوان داشت: در پالایشگاه دهم مهمترین سرمایه و ارزشمند ترین دارائی آن، نیروی انسانی جوان و کارآمد است که بخش عمده آن، کارگران زحمتکش و این تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی می باشند.

وی عنوان داشت: با وجود متعهد و متخصص بودن تمامی کارگران این مجموعه نسبت به ماموریت و جایگاهی که در آن قرار دارند، اینکه عده ای بتوانند با ذوق، نوآوری و تلاش مضاعف در انجام ماموریت محوله، خود و آثار این تلاش را نشان بدهند و نهایتا" به عنوان کارگر نمونه در میان سایرنخبگان و متخصصان شناسایی و معرفی شوند، کاری بسیار دشوار اما امکان پذیر و ارزشمند است.

رفیعی در ادامه افزود: به عنوان خدمتگزار همکارانم در پالایشگاه دهم با همراهی سایر مسئولین واحدها تمام تلاش خود را جهت بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی کارگران و خانواده محترم ایشان به کار بسته و اهتمام ویژه ای برای ارتقاء نشاط سازمانی در منابع انسانی خواهیم داشت.

وی گفت: تمام این موفقیت های حاصل شده در بخش تولید و شکوفایی مجتمع گاز پارس جنوبی به همت و تلاش شبانه روزی کارگران محقق شده و امیدواریم با حمایت های مدیران از بخش عظیم نیروی انسانی این روند موفقیت ها تداوم داشته باشد.



(سه شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰) ۱۰:۵۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید