جزییات خبر

با اجرای دقیق مسائل زیست محیطی؛

اداره کل سازمان محیط زیست استان بوشهر از پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی تقدیر نمود

اداره کل سازمان محیط زیست استان بوشهر از پالایشگاه هشتم  مجتمع گاز پارس جنوبی تقدیر نمود
(شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰) ۱۲:۱۳

مدیرکل سازمان محیط زیست استان بوشهر و هیئت همراه در بازدید از پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی، از اجرای دقیق مسائل محیط زیستی در پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ آقای دکتر قلی نژاد در حاشیه این بازدید که به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست و افتتاح انبارمسقف استاندارد شده پسماندهای ویژه پالایشگاه هشتم انجام گردید از برنامه ریزی و عملکرد بسیار درخشان پالایشگاه در حوزه محیط زیست مطلوب تقدیر نمود.


وی با یادآوری اصل 50 قانون اساسی و وظایف همگان در صیانت و حفاظت از محیط زیست، اقدامات پالایشگاه هشتم را در این حوزه خصوصاً در بخش های راه اندازی واحدهای بازیافت گوگرد در آغاز فرآیند بهره برداری و مدیریت حذف انتشار گازهای اسیدی، حذف چاله سوزان و مدیریت آلاینده های پساب، توسعه فضای سبز ، مدیریت بهینه پسماند، همکاری زیست محیطی با جامعه پیرامونی و آموزش های فرهنگی محیط زیست، اقدامی شایسته و قابل تقدیر بیان نمودند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به اهمیت تخصیص انبار مسقف و موقت پسماندهای ویژه ، این اقدام را در سطح منطقه اقتصادی پارس جنوبی الگو دانسته و اظهار نمودند تخصیص این انباراز اهمیت مدیریت ارشد پالایشگاه هشتم به مسئله محیط زیست می باشد.

در این آیین هادی چابوک، مدیر پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی، گزارش جامعی از عملکرد پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه محیط زیست از بدو راه اندازی تا کنون ارائه نمود.

مدیر پالایشگاه هشتم با بیان اینکه تمام فعالیت های بهره برداری این پالایشگاه در گرو حفاظت و صیانت از محیط زیست خواهد بود، تحقق این مهم را نتیجه برنامه ریزی و تعامل تمامی همکاراناین پالایشگاه و مجموعه ستادی مجتمع گاز پارس جنوبی دانست.

در پایان این نشست لوح سپاس مدیر کل سازمان محیط زیست استان بوشهر به آقای مهندس چابوک به نمایندگی از کارکنان فعال در حوزه محیط زیستآن پالایشگاه اعطا گردید.

خبر
(شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰) ۱۲:۱۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید