جزییات خبر

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی؛

استفاده از توان هنرمندان استان بوشهر از اولویت‌های مهم روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی است

استفاده از توان هنرمندان استان بوشهر از اولویت‌های مهم  روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی است
(دوشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۶) ۱۶:۳۹

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با توجه به این‌که هنر یک ابزار مهم و کارآمد برای انتقال فرهنگ به مخاطبان است استفاده از ظرفیت‌های منطقه در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری یکی از اهداف مهم در روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حسن نوروزی، رئیس روابط عمومی مجتمع بزرگ گازی کشور ضمن عرض تبریک سال نو به جامعه‌ی هنرمندان کشور، به‌خصوص هنرمندان و گروه‌های هنری در استان بوشهر، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌ها و استعداد سرشار گروه‌های هنری و هنرمندان استان بوشهر در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری یکی از اولویت های اصلی در روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی می‌باشد.

وی در ادامه افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق در کمیته‌ی فرهنگی مجتمع بتوانیم در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری سال جدید که به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام‌گذاری شده است، از توان و ظرفیت بالای هنرمندان استان بوشهر استفاده نماییم.

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به میزان حضور هنرمندان بومی استان در برنامه‌های مختلف مجتمع در سال گذشته عنوان داشت: خوشبختانه در سال گذشته بیش از 50 درصد از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در عظیم ترین مجتمع گازي کشور با بهره‌گیری از هنرمندان و گروه‌های هنری در استان بوشهر همراه بوده است.


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۶) ۱۶:۳۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید