جزییات خبر

از ابتدا تا انتهای سال 99

4 میلیون و 200 هزار نفر ساعت کار بدون حادثه ناتوان کننده در پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی ثبت شد

4 میلیون و 200 هزار نفر ساعت کار بدون حادثه ناتوان کننده در پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی ثبت شد
(دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰) ۱۲:۰۲

در سال گذشته بیش از 4 میلیون و 200 هزار نفر ساعت کار بدون حادثه ناتوان کننده در پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی به ثبت رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، جعفر امیر وداعی گفت: در سال گذشته بیش از 4 میلیون و 200 هزار نفر ساعت کار بدون حادثه ناتوان کننده در پالایشگاه دهم انجام گرفت.


رییس ایمنی، بهداشت و محیط زیست پالایشگاه دهم عنوان کرد: با تلاش شبانه روزی، دقت عمل و نظارت میدانی که توسط همکارانواحد ایمنی و کارکنان پالایشگاه دهم صورت می پذیرد، همه توان خود را به کار گرفته تا از منابع انسانی و سلامت جسمی کارکنان و اموال پالایشگاه،صیانت و محافظت شود.


وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال 99 موفق شدیم بیش از 26 هزار نفر ساعت آموزش در حوزه ایمنی عمومی و تخصصی در پالایشگاه دهم برگزار کنیم.


این مقام مسئول گفت: همچنین با برگزاری تعداد 2005 جلسه TBM که طی آن 8172 نفر ساعت در محل کار آموزش انجام شد، در زمینه آگاهی بخشی و پیشگیری از اتفاق حادثه، اقدامات بسیار شایسته ای صورت پذیرفت.


امیروداعی یکی از اقدامات شاخص و مهم حوزه ایمنی پالایشگاه در سال 99 را اینگونه تشریح کرد: از جمله اقدامات اثر گزار در حوزه ایمنی، شناسایی عوامل بالقوه آسیب رسان در محیط کار و تلاش جهت برطرف نمودن آنهاست.با همت کارشناسان و متخصصین ایمنی پالایشگاه، بیش از 2600 عوامل بالقوه آسیب رسان شناسایی شد که پس از تلاش های بی وقفه همکاران، 2456 مورد از آنها اصلاح و برطرف گردید.

(دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰) ۱۲:۰۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید