جزییات خبر

بر اساس نظر داوران " گازرسان"

هادی هاشم زاده فرهنگ بعنوان مرد سال 99 صنعت گاز ایران معرفی شد

هادی هاشم زاده فرهنگ بعنوان مرد سال 99 صنعت گاز ایران معرفی شد
(دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۱۲:۲۲

بر اساس نظر داوران گازرسان، هادی هاشم زاده فرهنگ، مدیرعامل بزرگترین مجتمع گازی کشور عنوان مرد سال 99 صنعت گاز ایران را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ بر اساس رای و نظر داوران گازرسان، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ، به عنوان برترین چهره ی مرد سال 99 صنعت گاز ایران معرفی شد.

هاشم زاده فرهنگ چندی پیش به عنوان مدیر نمونه سال 98 وزارت نفت معرفی شد؛ جایگاهی که او را به عنوان تنها مدیر نمونه در فهرست مدیران صنعت گاز پرچم دار کرد.
فرهنگ سال 1369 با مدرک مهندسی گاز وارد صنعت نفت شد و پله های ترقی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته است. نوبتکار ارشد، سرپرست نوبتکاران، رئیس پالایش، رئیس آب و بخار، مدیرعامل پالایشگاه های دوم و پنجم پارس جنوبی، مدیرعامل پالایشگاه فجرجم و مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از جمله سمت هایی است که او در کارنامه دارد.

 

شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با ۲۵ فاز پالایشگاهی فعال و با برداشت حداکثری از مخازن مشترک نیازمند مدیری تمام عیار بود، مدیری که با همه چالش های صنعت پالایش دست و پنجه نرم کرده بود و باتوجه به مدیرعاملی پالایشگاه های دوم و پنجم پارس، با شرایط این مجتمع آشنا بود.

مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان یکی از شرکت های استراتژیک صنعت گاز به شمار می آید که مهر ماه سال 77 تاسیس شد و به تنهایی وظیفه تامین 70 درصد گاز مورد نیاز کشور را به عهده دارد.

(دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۱۲:۲۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید