جزییات خبر

در پایان یک ماه بندگی و عبادت

برگزاری نماز عید سعید فطر در پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری نماز عید سعید فطر در پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۱۳:۳۲

در پایان یک ماه بندگی و عبادت، نماز عید سعید فطر با حضور کارکنان پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی در فضای سراسر عشق و دلدادگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی: همزمان با عید سعید فطر و اقامه نماز در سراسر کشور، مراسم اقامه نماز عید در پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

در این خصوص خوشنود ضمن تبریک عید سعید فطر به کارکنان پالایشگاه دهم عنوان کرد: با توجه به اهمیت و ارزش والای معنوی اقامه نماز عید سعید فطر در اسلام و همچنین علاقه مندی کارکنان پالایشگاه دهم به این عمل معنوی، با هماهنگی های لازم و رعایت مسائل بهداشتی بر آن شدیم تا جهت افزایش روحیه معنوی و نشاط همکاران برنامه ریزی های لازم برای این مراسم با شکوه انجام دهیم.

رئیس منابع انسانی پالایشگاه دهم پارس جنوبی ادامه داد: در شرایط کنونی که ویروس منحوس کرونا در کشور عزیزمان فراگیر شده، هماهنگی های لازم و دستورالعمل های کامل از ایمنی و بهداشت واحد های پالایشگاهی و ستادی اخذ شده و پس از اجرای کامل پروتکل های ویژه نماز جماعت، در فضای باز، اقامه نماز عید فطر برگزار شد.

خوشنود در پایان از حضور همکاران و کسانی که در اجرای این برنامه الهی همکاری نمودندمخصوصا" واحدهای محترم بسیج و روابط عمومی پالایشگاه، تقدیر و تشکر کردند.
(شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۱۳:۳۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید