جزییات خبر

معاون وزیر نفت در امور گاز:

پروژه گازرسانی به ۴ هزار روستای کشور در حال اجراست

پروژه گازرسانی به ۴ هزار روستای کشور در حال اجراست
(چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰) ۱۰:۱۲

معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان اینکه پروژه‌های گازرسانی به ۲ هزار و ۹۱۳ روستا و ۲۳ شهر در سال ۹۹ به بهره‌برداری رسید، گفت: اکنون پروژه گازرسانی به ۴ هزار روستای کشور در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار مجتمع گاز پارس جنوبی، حسن منتظرتربتی در نخستین نشست هیئت مدیره این شرکت در سال نو اظهار کرد: در سالی که گذشت با توجه به شرایط تحریم، تلاش کردیم پروژه‌ها و فعالیت‌های خود را در همه بخش‌ها بدون وابستگی به منابع دولتی به‌موقع و با سربلندی انجام دهیم، تلاشی که به‌عنوان یک راهبرد باید در حفظ آن بکوشیم.

کارنامه مثبت صنعت گاز در عبور از زمستان ۹۹

۲۳۳ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در کشور مصرف شد

وی ادامه داد: این در حالی است که پارسال ۶ هزار مشترک صنعتی گازرسانی شدند. از این تعداد، ۳ هزار و ۳۲۰ واحد صنعتی از طریق بند «ق» به شبکه گاز کشور پیوستند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: سال ۹۹ همچنین پروژه‌های گازرسانی به ۲ هزار و ۹۱۳ روستا و ۲۳ شهر به بهره‌برداری رسید و به این ترتیب ضریب نفوذ گاز در جمعیت شهری و روستایی به بیش از ۹۵ درصد رسید.

تربتی گفت: خوشبختانه هم‌اکنون پروژه گازرسانی به ۴ هزار روستا به همراه پروژه‌های فعال دیگری در حال اجراست که باید تلاش کنیم آنها را با شتاب بیشتر و در موعد مقرر به بهره‌برداری برسانیم تا گازرسانی در بخش روستایی به‌طور کامل محقق شود.

معاون وزیر نفت در امور گاز در پایان به انتخابات ریاست‌جمهوری نیز اشاره و تصریح کرد: با توجه به برگزاری انتخابات و تغییر دولت در سال جاری، باید این موضوع را مدنظر داشته باشیم که چه در دولت گذشته و چه در دولت جدید، وظیفه‌ای که بر عهده ما قرار دارد، تأمین انرژی کشور و گرم کردن خانه‌های مردم و کمک به اقتصاد کشور است که همه باید تلاش کنیم برنامه‌های از پیش تعیین‌شده را به‌موقع انجام دهیم تا زمستان راحت و آسانی را پیش رو داشته باشیم.

(چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰) ۱۰:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید