جزییات خبر

نشست بررسی برنامه های مدیریت منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی

فرهنگ: با تلاش و هوشیاری کامل در تمام زمینه‌ها گام برمی‌داریم، اجازه سهل انگاری و ساده انگاری نداریم

فرهنگ: با تلاش و هوشیاری کامل در تمام زمینه‌ها گام برمی‌داریم، اجازه سهل انگاری و ساده انگاری نداریم
(سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰) ۱۱:۵۵

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست تخصصی بررسی برنامه های مدیریت منابع انسانی مجتمع در سال 1400 گفت: اکنون 80 درصد گاز کشور وابسته به محصول تلاش و فعالیت ما در مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی می باشد و مدیران و کارکنان باید با تمام تلاش و هوشیاری کامل گام بردارند.

به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ هادی هاشم زاده فرهنگ در نشست تخصصی بررسی برنامه‌های مدیریت منابع انسانی مجتمع در سال 1400 که با حضور مدیران و روئسای منابع انسانی، مدیران ستادی برگزارشد عنوان کرد: ما باید بدانیم در کجا مشغول به فعالیت هستیم و این فعالیت و کار ما چه تاثیراتی در پیشرفت و شکوفایی کشور دارد.

وی افزود: اکنون 80 درصد گاز مورد نیاز کشور وابسته است به محصول تلاش و فعالیت ما در مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی و باید با تمام تلاش، مجاهدت و هوشیاری کامل در تمام زمینه‌ها گامل برداریم و اجازه سهل انگاری و ساده انگاری نداشته باشیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه نیروهای انسانی بزرگترین سرمایه های مجتمع می‌باشند تصریح کرد: یک اتفاق و موفقیت در یک سازمان به دست نمی‌آید مگر به دست سرمایه های انسانی و این چیزی‌ست که همه ی ما به آن پایبند هستیم و اگر قرار است اقدامات خوب و شایسته در این مجموعه ی بزرگ محقق شود حتما در سایه ی همگرایی، همدلی و کار گروهی در حوزه منابع انسانی انجام می شود و موجبات شکوفایی و رشد را بوجود می اورد.

فرهنگ ادامه داد: در تحقق مدیریت این اطمینان خاطر را به شما بدهم که من و تمامی اعضای هیئت مدیره و مجموعه ی ستادی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی بالاترین حمایت را از برنامه های منابع انسانی مجتمع داشته باشیم و در این مورد هیچ تردیدی نداشته باشید.

وی افزود: پیاده سازی نظام انتقادات در سازمان بزرگی همچون مجتمع گاز پارس جنوبی می تواند یک رویکردی باشد که اگر بتوانیم این سیستم را به صورت شایسته پیاده‌سازی نماییم یک روح نشاط و شادابی در سازمان بوجود می‌آورد.

فرهنگ گفت: اقدامات و برنامه ها در سال 1400 باید به طور شایسته و دقیق پیاده سازی و عملی نماییم و تمامی کارکنان و مدیران با تلاش و همدلی موانع را برطرف نموده و در حوزه منابع انسانی با اموزش های لازم این مسیر سخت را پشت سر بگذاریم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه درباره شعار سال اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری سال جدید به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»، ما نیز باید همسو با تحقق شعار سال برنامه‌های مهم و ویژه‌ای را مشخص، پیگیری و در طول سال دنبال کنیم.








خبر
(سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰) ۱۱:۵۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید