جزییات خبر

همزمان با لحظه تحویل سال 1400

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران و کارکنان پالایشگاه ها گفتگو نمود

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران و کارکنان پالایشگاه ها گفتگو نمود
(شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰) ۱۳:۲۴

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی همزمان با لحظه ی تحویل سال 1400 گفت: کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه ی همدلی و همفکری بهترین ها را در سال 1400 رقم خواهند زد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ هادی هاشم زاده فرهنگ همزمان با لحظه ی تحویل سال جدید که به صورت ویدئو کنفرانسی با مدیران و کارکنان به گفتگو نشست ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو عنوان داشت: کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی با توان بالا ، در سایه همفکری و هم اندیشی اقدامات و دستاوردهای مهمی را به ثبت رسانده و این مسیر را ادامه خواهند داد.


مهندس فرهنگ در ادامه عنوان داشت: امیدواریم در اولین لحظات آغازین سال 1400 و در اولین نشست سال دروازه ای برای ورود به کارها و اقدامات خوب و شایسته باشد.


مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در جمع مدیران و کارکنان ادامه داد: در سال گذشته که این ویروس منحوس کرونا شرایط را بسیار سخت کرده بود، شما عزیزان با پیشگیری و رعایت دقیق مسائل و پروتکل های بهداشتی مسیر را جهت رشد و شکوفایی بزرگترین مجتمع گازی کشور مهیا نمودید و در سال جدید نیز آرزوی سلامتی و موفقیت را برای تمام شما عزیزان دارم.


وی در ادامه با اشاره به ارتقاء جایگاه ورزش در بین کارکنان مجتمع گفت: توجه به امر ورزش به منظور نشاط و ارتقاء سلامت جسمانی، روحی و روانی کارکنان باید به صورت مداوم و عادت روزانه در زندگی شخصی پیاده سازی شود و این مهم موجبات رشد و شکوفایی را فراهم می نماید.

فرهنگ ادامه داد: نیک نامی حاصل سه مؤلفه می‌باشد که خوب فکر کنیم، خوب تصمیم بگیریم و خوب عمل نماییم و در ادامه شور و عشق به زندگی و کار را روز به روز افزایش دهیم.


(شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰) ۱۳:۲۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید