جزییات خبر

پیام معاون وزیر نفت در امور گاز به مناسبت سال نو

شرکت ملی گاز سالی سرشار از موفقیت رقم زد

شرکت ملی گاز سالی سرشار از موفقیت رقم زد
(یکشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۰) ۰۷:۱۷

معاون وزیر نفت در امور گاز با تبریک فرارسیدن سال ۱۴۰۰، گفت: در سالی که گذشت با وجود همه مشکلات و موانع ناشی از تحریم و محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کووید ۱۹، شرکت ملی گاز ایران توانست سالی سرشار از موفقیت را رقم بزند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی به نقل از شرکت ملی گاز ایران، در متن پیام حسن منتظرتربتی آمده است:

سالی دیگر گذشت. با خوبی‌ها و بدی‌ها... هر آنچه که بود. برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد تا دگربار، نوازش روح‌بخش نسیم بهاری بر گیسوان مشک‌بوی لاله خوش‌عذار و نرگس و ریحان، طنین‌انداز ترانه عشق و حیات و نمایشگر رستاخیز بی‌بدیل طبیعت شود.

در سالی که گذشت، با وجود همه مشکلات و موانع ناشی از تحریم و محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کووید-۱۹، شرکت ملی گاز ایران توانست به برکت بهره‌مندی از نیروهای فداکار و شایسته و همدلی و هماهنگی مثال‌زدنی همه کارکنان با عبور از موانع و غلبه بر مشکلات، سالی سرشار از موفقیت را رقم بزند.

بدین‌وسیله ضمن قدردانی از تلاش خالصانه شما عزیزان در سال ۱۳۹۹، حلول سال ۱۴۰۰ و فرا رسیدن نوروز دل‌آرای دل‌افروز را به شما و خانواده گرامی‌تان تبریک و شادباش می‌گویم و از پیشگاه خدای ودود و لطیف سالی همراه با تندرستی، آرامش، شادمانی و سربلندی برای شما و همه هموطنان، مسئلت می‌کنم.»


(یکشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۰) ۰۷:۱۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید