جزییات خبر

سرپرست واحد ارتباطات و فناوری اطلاعات مجتمع گاز پارس جنوبی

اتصال پالایشگاه های یازدهم و دوازدهم به شبکه تلفن داخلی یکپارچه مجتمع گاز پارس جنوبی

اتصال پالایشگاه های یازدهم و دوازدهم به شبکه تلفن داخلی یکپارچه مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹) ۱۲:۳۰

سرپرست واحد ارتباطات و فناوری اطلاعات مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با استفاده از توان داخلی و دانش نوآورانه، شبکه های تلفن داخلی پالایشگاه های یازدهم و دوازدهم ( فازهای 13 و 22،24 ) پارس جنوبی به شبکه ی یکپارچه مجتمع گاز پارس جنوبی وصل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ پیام نبهانی با اعلام این خبر اعلام کرد: حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مجتمع گاز پارس جنوبی با رویکرد استفاده از آخرین تکنولوژی ها نسبت به فراهم نمودن سرویس های مورد نیاز جهت شکوفایی و تولید پایدار گاز اقدامات شایسته ای را در سال جاری محقق نموده است.

سرپرست واحد ارتباطات و فناوری اطلاعات مجتمع در ادامه گفت: با تلاش و تکیه بر توان داخلی متخصصان و کارکنان ستادی، پالایشگاه یازده و دوازدهم در این حوزه ، فازهای 13 و 22،24 مجتمع گاز پارس جنوبی به شبکه یکپارچه مجتمع با موفقیت متصل شدند.

نبهانی همچنین گفت: استفاده از شبکه‌های تلفنی امن و ایمن و یکپارچه برای کل مجتمع ، مدیریت بهینه تجهیزات و امکانات موجود ، امکان برقراری ارتباطات داخلی با شبکه تلفنی با ستاد و همه پالایشگاه‌های مجتمع، شرکت ملی گاز ایران، POGC، منطقه ویژه، شهرک‌های مسکونی و کمپ‌های مسکونی مجتمع از دستاوردهای مهم در این پروژه می باشد.

وی، صرفه جویی در هزینه‌های تلفن و امکان اتصال پالایشگاه سیزدهم، اسکله و سایر اماکن موجود در سایت 2 در آینده بسیار نزدیک از شاخص های مهم این پروژه برشمرد.

سرپرست واحد ارتباطات و فناوری اطلاعات مجتمع گاز پارس جنوبی یادآور شد: کارکنان و متخصصان واحد ارتباطات و فناوری اطلاعات مجتمع با تلاش شبانه روزی و با تکیه بر دانش بومی توانسته اند در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن موانع و مشکلات در این حوزه را مرتع نمایند و مسیر را برای تولید پایدار گاز مهیا نمایند.






خبر
(چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹) ۱۲:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید