جزییات خبر

سرپرست پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد:

نیروهای جوان و کارآمد، بزرگترین سرمایه ی فاز 19 پارس جنوبی

نیروهای جوان و کارآمد، بزرگترین سرمایه ی فاز 19 پارس جنوبی
(سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹) ۱۳:۰۰

سهیل رفیعی، سرپرست پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: اطمینان دارم نیروهای پالایشگاه دهم پارس جنوبی در زمره جوان‌ترین نیروهای صنعت گاز کشور هستند و این جوانان با تکیه بر توان داخلی، دانش روز و اقدامات نوآورانه در سال اخیر رشد بسیار خوبی داشته اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ سهیل رفیعی در خصوص حضور پررنگ جوانان خلاق و شایسته در بدنه ی مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: پالایشگاه دهم ( فاز 19 ) مجتمع گاز پارس جنوبی اکنون با بهره‌مندی بیش از 75 درصد از جوانان پراستعداد با تجارب بالا و ارزشمند به یکی از جوانترین پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی تبدیل شده است.



سرپرست پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه افزود: استفاده ثمر بخش از نیروهای جوان و خلاق در جهت چابک سازی و سرعت بخشیدن به انجام فعالیت های مهم، یکی از اهداف اصلی پالایشگاه دهم پارس جنوبی می باشد.

وی همچنین اظهار کرد: اکنون بیش از 90 درصد از نیروهای فاز 19 مجتمع گاز پارس جنوبی با تخصص های ارزشمند و کلیدی مشغول به فعالیت هستند و با استفاده از روش های نوین و هوشمندانه در مسیر تولید پایدار گام بر می دارند.

رفیعی اظهار امیدواری کرد به همت نیروی انسانی جوان، متخصص و فعال پالایشگاه دهم و تمامی پالایشگاه های مجتمع عظیم گازی کشور و با رسیدگی به آنها و باور استعداد و توان آنان بتوان اهداف و آرمان های بزرگ کشور عزیزمان را در زمینه افزایش تولید پایدار و اقتصاد کشور به شکوفایی رساند.


وی گفت: رشد پرشتاب مجتمع گاز پارس جنوبی در بخش های مهم، در گرو توسعه منابع انسانی است و به همین دلیل نیز پالایشگاه دهم مجتمع به آموزش و توسعه منابع انسانی توجه ویژه‌ای نشان می‌دهد و برنامه های گسترده برای توسعه آموزش در دست اقدام دارد.








(سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹) ۱۳:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید