جزییات خبر

با هدف تولید مستمر و پایدار گاز

تمرین عملی، تخصصی اطفاء حریق و امداد و نجات در پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی

تمرین عملی، تخصصی اطفاء حریق و امداد و نجات در پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹) ۱۲:۱۳

تمرین علمی و تخصصی اطفاء حریق و امداد و نجات با هدف تولید مستمر و پایدار گاز و محصولات جانبی در پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ سرپرست امور بهداشت، ایمنی و محیز زیست پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تمرینات تخصصی آتش نشانی شامل عملیات امداد و نجات وعملیات کنترل و ایزولاسیون انواع‌حریق و حریق جامدات برای آتش نشانان شاغل در بخش پیمانکاری پالایشگاه دهم در مرکز آموزش آتش نشانی پالایشگاه دوم برگزار گردید.

جعفر امیر وداعی عنوان داشت: برنامه زمانبدی، هماهنگی و اجرای این دوره ها از ابتدای دی ماه سال جاری آغاز و تا پایان بهمن ماه ادامه پیدا کرد، این تمرین ها در چهار دوره 9 روزه برای تعداد 48 نفر از کارکنان پیمانکاری با مدیریت و مشارکت فعال همکاران آتش نشانی پالایشگاه دهم و پیشتیبانی شرکت مپنا انجام پذیرفت .

وی ادامه داد: در این آموزش ها تلاش شده سناریوهای محتمل پالایشگاهی با درنظر گرفتن شرایط سخت عملیاتی برگزار گردد تا میزان آمادگی تیم های آتش نشانی این پالایشگاه درشرایط اضطراری بهبود و ارتقاء یابد .

لازم به ذکر است که کلیه پرسنل آتش نشانی در این تمرینات شرکت نموده و این تمرین ها خوشبختانه بدون بروز هیچ گونه حادثه جدی و ناتوان کننده به اتمام رسید.

(سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹) ۱۲:۱۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید