جزییات خبر

با هدف صیانت از محیط زیست؛

پاکسازی ساحل کمپ دنا مجتمع گاز پارس جنوبی با عنوان "پویش سبز"

پاکسازی ساحل کمپ دنا مجتمع گاز پارس جنوبی با عنوان "پویش سبز"
(یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹) ۱۰:۳۸

سواحل استراحتگاه دنا به همت کارکنان پالایشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی و با محوریت واحد محیط زیست با همکاری واحد منابع انسانی پاکسازی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مهدی ایمان دار، مسئول محیط زیست پالایشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد: این مهم که با حضور گرم و مشتاقانه هیات رئیسه پالایشگاه دوازدهم و همکاران زیر مجموعه برگذار شد نشانه همت و عزم کارکنان در صیانت از محیط زیست منطقه می باشد.

وی افزود: مدیریت پسماند مسئله ای است که به دنبال پیشرفت زندگی اجتماعی انسان ها و افزایش تعاملاتشان با محیط زیست شکل گرفته است و امروزه این مساله یکی از ضروری ترین محورهای توسعه پایدار محسوب می شود که بر محیط زیست تاثیر بسزایی دارد.

ایمان دار تاکید کرد: این پویش در راستای پایبندی به مسئولیت اجتماعی و با رویکرد اشاعه فرهنگ و اخلاق محیط زیستی و احترام به طبیعت و ایجاد یک فضای با نشاط کاری برنامه ریزی و اجرا گردید.

حبیب الله رئوف سرپرست HSE پالایشگاه, نیز ضمن تشکر از حضور سبز و ماندگار همکاران رسمی و پیمانی شاغل در این پویش سبز, یادآور شد: پالایشگاه دوازدهم(فازهای 22,24) در راستای حفظ محیط زیست پیرامونی و تعهد و پایبندی به مسئولیت اجتماعی خود, گامهای خوب و موثری با مشارکت دیگر واحدها در این حوزه, من جمله افزایش 5 درصدی فضای سبز, کاهش 0.6 درصدی فلرینگ در جهت دستیابی به استانداردهای سازمان محیط زیست, تفکیک از مبدا پسماند, استقرار سطل های زباله در سواحل پرک, جلسه هم اندیشی با محیط زیست کنگان و ... برداشته است و این در حالی که هنوز پالایشگاه دوازدهم در حال گذار بوده و تحویل نهایی نشده است.

در پایان زباله های جمع آوری شده به محل جمع آوری زباله های شهرستان کنگان انتقال یافت.

(یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹) ۱۰:۳۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید