جزییات خبر

معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی

مجتمع گاز پارس جنوبی پیشتاز در استفاده قطعات و تجهیزات داخلی

مجتمع گاز پارس جنوبی پیشتاز در استفاده قطعات و تجهیزات داخلی
(سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹) ۰۸:۳۶

معاون مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی در سال های اخیر توانسته با توجه ویژه به شرکت های داخلی و پارک های علم و فناوری در استفاده از قطعات و تجهیزات داخلی سرآمد و الگو باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حسین شمشیری، معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: یکی از محورهای اصلی و مهم در مجتمع بزرگ گازی کشور توجه ویژه به شرکت های ساخت قطعات و تجهیزات داخلی می باشد و در سال های اخیر این مهم شکوفاتر شده است.

شمشیری در ادامه با اشاره به اینکه مجتمع گاز پارس جنوبی سرآمد و الگو در استفاده از قطعات و تجهیزات داخلی می باشد عنوان داشت: اکنون در عملیات تعمیرات اساسی مجتمع گاز پارس جنوبی بیش از 80 درصد از قطعات و تجهیزات ساخت داخل مورد استفاده قرار گرفته و این مهم در آینده فراتر خواهد رفت.

وی ادامه داد: با استفاده از دانش و توان داخلی اکنون در بخش های قطعات یدکی دستگاه ها و تجهیزات و کارت های الکترونیکی بیشترین استفاده را داشته ایم.

شمشیری در ادامه خاطرنشان کرد: در کشور باید به شرکت های دانش بنیان و رشد علم و فناوری بیشتر بها دهیم و اکنون درب تمام پالایشگاه های مجتمع به روی شرکت های سازنده داخلی و پارک علم و فناوری باز می باشد و از دانش و توان این شرکت های به خوبی استقبال می کنیم.

وی گفت: در قالب یک کارگروهی بتوانیم بحث رشد علم و فناوری را در مجتمع گاز پارس جنوبی توسعه بدهیم و در این راستا با تمام تلاش پیش خواهیم رفت.

(سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹) ۰۸:۳۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید