جزییات خبر

با حضور معاونت اداری و پشتیبانی منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران

نشست تخصصی بررسی مسائل و چالش های مدیریت منابع انسانی در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

نشست تخصصی بررسی مسائل و چالش های مدیریت منابع انسانی در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹) ۰۹:۳۵

نشست تخصصی بررسی مسائل و چالش های مدیریت منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور معاونت اداری و پشتیبانی مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران، مدیر منابع انسانی مجتمع، روئسای واحدهای منابع انسانی پالایشگاهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ در ابتدای این نشست تخصصی اسحق فرشیدی، مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی به بیان مسائل مهم و چالش های حوزه ی منابع انسانی در مجتمع گاز پارس جنوبی پرداخت.

وی ادامه داد: زیرساخت های پارس جنوبی باید به صورت روشن و بسیار مهم و حیاتی باید در برنامه و اولویت اول مدیران قرار بگیرد.

در ادامه ی این نشست ، بهرام فدائیان سرپرست منابع انسانی پالایشگاه اول و بعنوان کارگروه یک عنوان داشت: مشکلات و مسائل منابع انسانی در حوزه خدمات کارکنان، طرح تامین و برنامه ریزی در مسائل مهم با تشکیل کارگروه های تخصصی باید حل و فصل و به سرانجام مطلوب برسد.

در ادامه ی نشست، عقیل عمرانی خو، رئیس منابع انسانی پالایشگاه نهم نیز بعنوان کارگروه ناحیه 3 که متشکل از پالایشگاه های نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی می‌شود به بیان دیدگاه ها، موارد مهم و چالش ها در این پالایشگاه های جدید پرداخت.

سپس علی داغباشی ، رئیس منابع انسانی پالایشگاه ششم و عضور کارگروه از پالایشگاه های پنجم، ششم، هفتم و هشتم به بیان مسائل پرداخت.

وی در ادامه گفت: مهمترین مسائل دسته بندی شده در این پالایشگاه ها شامل؛ خدمات کارکنان، طرح و برنامه ریزی نیروی انسانی، خدمات اداری و اجتماعی، مستغلات شهرک جم و مسائل حوزه منابع انسانی می باشد.

در ادامه ی این نشست تخصصی، کریم اله حدادی، معاونت اداری و پشتیبانی مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: تمامی دغدغه و نگرانی های شما که اکنون در این نشست مطرح شد همان دغدغه ی مدیران ستادی می باشد و در مسیر رفع این موارد با جدیت تلاش خواهیم کرد.

وی در ادامه عنوان داشت: اکنون که شاهد چشمگیر روند تولید و فراورش در تمامی پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی می باشیم باید شرایط و موارد مهم این مجتمع عظیم گازی کشور در اولویت اول قرار بگیرد.

این مقام مسئول در شرکت ملی گاز ایران یادآور شد: باید مسائل منابع انسانی به صورت روشن و دقیق شفاف سازی شود و تصمیمات دقیق محقق شده و اجرایی گردد.

وی گفت: در حوزه ی مسائل پیمان ها، بخش امور کارکنان و امور حقوقی و دیگر مسائل کلان سیاست گزاری و بررسی شود.






خبر
(یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹) ۰۹:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید