جزییات خبر

مسئول حفاظت فیزیکی پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی

افتتاح و بهره‌برداری ساختمان کنترل تردد و پذیرش پالایشگاه دوم و ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی

افتتاح و بهره‌برداری ساختمان کنترل تردد و پذیرش پالایشگاه دوم و ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹) ۱۱:۰۷

مسئول حفاظت فیزیکی پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: ساختمان کنترل تردد و پذیرش پالایشگاه دوم و ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی در کوتاه‌ترین بازه زمانی ممکن افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمد‌رضا طیبی خرمی، مسئول حفاظت فیزیکی پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره عنوان داشت: با توجه به اهمیت بالای نحوه کنترل و تردد کارکنان پالایشگاه دوم و ستاد به دلایل مسائل ایمنی و امنیتی و تبدیل و بهینه سازی کانکس مذکور با هدف تجمیع کنترل تردد ها مورد بررسی و موافقت قرار گرفت و با پیگیری مجدانه و هماهنگی های لازم، عملیات ساخت ساختمان کلید خورد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با تلاش کارکنان و همفکری با واحدهای مهندسی و مستغلات و ... طرح اولیه برای بهسازی مهیا شد و عملیات اجرایی آن از دی ماه سال گذشته با تلاش شبانه روزی واحدهای مستغلات ، تعمیرات ، حراست و ... آغاز گردید.

این مقام مسئول ادامه داد: فاز اول ساختمان مذکور با استفاده از ظرفیت و منابع داخلی مجموعه در زمانی کمتر از یک سال ( 7 ماه ) در ابعادی به مساحت 180 متر مربع ، بصورت رسمی با حضور رئیس حراست مجتمع ، مدیر منابع انسانی مجتمع ، مدیر پالایشگاه دوم و جمعی از کارکنان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: فازهای بعدی ساختمان در بخش های مختلف و دستگاه های کنترل در حال پیگیری است که ان شاا.. در ماههای آتی خریداری و نصب خواهد شد.

طیبی خرم عنوان داشت: بهینه سازی ساختمان مذکور علیرغم گسترش ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی و کمبود نیروی انسانی و ... به بهترین شکل ممکن در کوتاه ترین زمان به سرانجام رسید.

به گفته ی طیبی خرم، توسعه و ایجاد پروژه مذکور از چهار منظر مهم و حیاتی می باشد و خوشبختانه این موارد مهم به ثمر نشست.

وی ادامه داد: لحاظ نمودن اهداف امنیتی و حراستی مورد نیاز در ساخت و جانمایی درب های ساختمان مذکور، کنترل اصولی و دقیق ترددها با تجمیع تردد پرسنل رسمی و پیمانکاری ، پیشگیری از سرقت های احتمالی با اشراف کامل کارکنان حراست بر تردد و بازرسی کارکنان، پیشگیری از ترددهای غیرمجاز با مکانیزه نمودن ترددها و راه اندازی تجهیزات الکترونیک و...، نصب دوربین مداربسته و ضبط تصاویر جهت بررسی در مواقع لزوم و افزایش بهره وری کارکنان حراست با تجمیع درب ها و استفاده از تعداد نفرات کمتر جهت کنترل تردد از مهمترین موارد حراستی در ساخت این پروژه می باشد.

این مقام مسئول گفت: پیشگیری از تصادفات احتمالی ناشی از برخورد خودرو با پرسنل با جدا سازی درب نفررو اداری ستاد از خودرویی، استفاده از تجهیزات فنی کنترل تردد جهت آمارگیری در مواقع اضطراری، ایمن سازی مسیر تردد پرسنل به سایت اداری و صنعتی از دیگر موارد مهم در حوزه ایمنی می باشد.

طیبی خرم در ادامه با اشاره به کرامت انسانی کارکنان مجتمع بیان نمود: زیبا سازی محیط متناسب با شان و منزلت کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی، یکسان سازی محل تردد کارکنان رسمی و پیمانکاری، صرفه جویی در وقت کارکنان با اضافه نمودن تعداد دستگاههای چهره خوان، تکریم ارباب رجوع و مهمانان در محیطی مناسب ومجهز از مهمترین موارد در تکریم کرامت کارکنان می باشد.




(چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹) ۱۱:۰۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید