جزییات خبر

نشست تخصصی رئیس حسابرسی داخلی شرکت ملی گاز ایران و هیئت مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

نشست تخصصی رئیس حسابرسی داخلی شرکت ملی گاز ایران و هیئت مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹) ۱۳:۳۷

نشست تخصصی رئیس حسابرسی داخلی و مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز با هیئت مدیره، مدیران ستادی و پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ صبح امروز یکشنبه ( 26 بهمن ماه) نشست تخصصی محمدرضا هادی، رئیس حسابرسی شرکت ملی گاز ایران، مسعود زردویان، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران با مدیرعامل، مدیران ستادی و پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی به میزبانی این مجتمع برگزار شد.

 

در ابتدای این نشست تخصصی، هادی هاشم زاده فرهنگ، گزارشی کامل و جامع از روند تولید و دستاوردهای عظیم این مجتمع گازی کشور ارائه داد.

 

فرهنگ در این گزارش به میزان تولید گاز مورد نیاز کشور در سطح پالایشگاه های مجتمع اشاره نمود و خاطرنشان کرد: در حال حاضر متخصصان و کارکنان جوان مجتمع در سایه ی اقدامات نوآورانه و دانش بومی توانسته اند با افتخار بیش از 70 درصد گاز مورد نیاز کشور را تامین نمایند.

 

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کردَ: مجموعه ی بسیار بزرگ و کلیدی در اختیار ماست و این مجموعه ارزشمند در حال توسعه و شکوفایی می باشد و اکنون این ارتباط دوسویه که با سازمان های شرکت ملی گاز ایران شکل گرفته بسیار ارزشمند و حیاتی می باشد.

 

در این نشست تخصصی، ابراهیم جامعی مدیرمالی مجتمع گاز پارس جنوبی  نیز از اقدامات انجام شده در حوزه ی مالی مجتمع گزارشاتی  بیان کرد.

 

وی با اشاره به برنامه های اصلاحی، اجرایی و در دست اقدام حوزه ی مالی عنوان داشت: درهمین راستا مدیریت مالی و بازرگانی مجتمع با تشکیل یک کارگروه مشترک تا پایان سال و اتمام حسابرسی جاری فعالیت های مستمری خواهند داشت که روند این کارگروه اکنون در دست اجرا می باشد.

 

سپس جواد سهیلی، سرپرست بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی، در حوزه بازرگانی و موارد مربوط، گزارشی کامل ارائه داد و به اقدامات اصلاح شده در حوزه مدیریت ، چالش های زنجیره تامین کالا در مجتمع مواردی مهم مطرح نمود.

 

در ادامه ی این نشست تخصصی، مهدی شفیعی مطهر، مدیر مهندسی مجتمع گاز پارس جنوبی، گزارشی در خصوص فرایند مدیریت انرژی، دیدگاه مدیریتی و سند راهبری توسعه انرژی مواردی بیان نمود.

 

اسحق فرشیدی، مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در این نشست تخصصی مطالبی در خصوص فرآیندهای منابع انسانی در این مجتمع عظیم گازی کشور ارائه نمود.

 

در ادامه ی این نشست، محمدرضا هادی، رئیس حسابرسی شرکت ملی گاز ایران و مسعود زردویان، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران نیز به بیان مساعل در این خصوص پرداختند.

 

 

(یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹) ۱۳:۳۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید