جزییات خبر

همزمان با ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛

بازدید مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران از سایت دو مجتمع گاز پارس جنوبی

بازدید مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران از سایت دو مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹) ۱۴:۱۶

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران به همراه مدیر توسعه منابع انسانی و مدیر امور بین الملل شرکت ملی گاز ایران، از پالایشگاه های یازدهم و دوازدهم و اسکله خدماتی سایت دو بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مسعود زردویان، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز امروز سه شنبه (14 بهمن ماه) از فازهای 13( پالایشگاه یازدهم ) ، 22 و24( پالایشگاه دوازدهم) و اسکله ی خدماتی در سایت دو پارس جنوبی بازدید نمود.

زردویان، در این بازدید که مدیر عامل مجتمع، مدیران پالایشگاه های دهم، یازدهم و دوازدهم و مدیران ستادی مجتمع حضور داشتند از نزدیک روند فراورش و تولید گاز در این پالایشگاه ها را مورد بررسی قرار داد.

وی در این بازدید گفت: خوشبختانه با تلاش و فعالیت شبانه روزی کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی گاز مورد نیاز هموطنان در فصول سرد سال طبق برنامه در حال انجام می باشد و امیدواریم این روند با موفقیت سپری شود.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران سپس با هیئت همراه از روند پیشرفت فیزیکی اسکله ی خدماتی در سایت دو بازدید نمود.

وی در این خصوص گفت : فضای صادرات محصولات گازی خوشبختانه با تکمیل پروژه ی اسکله ی خدماتی در سایت دو روند بسیار خوبی خواهد داشت و در آینده بسیار نزدیک شاهد موفقیت های بزرگی در این حوزه خواهیم بود.


خبر
(سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹) ۱۴:۱۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید