جزییات خبر

رئیس سازمان صمت استان بوشهر

حمایت مجتمع گاز پارس جنوبی از شرکت های فناور استان بوشهر ستودنی ست

حمایت مجتمع گاز پارس جنوبی از شرکت های فناور استان بوشهر ستودنی ست
(دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹) ۱۱:۰۴

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی در مسیر رشد، شکوفایی و بهبود تولید، حمایت های بسیار خوبی از شرکت های دانش بنیان و فناور انجام داده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ سید حسین حسینی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان داشت: رشد و بهبود تولید و خدمات فنی و مهندسی همواره مرهون تلاش و مساعدت متخصصان و اندیشمندانی است که با بهره گیری از تمام ظرفیت ها در راه توسعه فناوری کشور از هیچ کوششی دریغ ننموده اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با تولید پایدار و مستمر، گاز مورد نیاز کشور را تامین می کند و اکنون با حمایت های خوب و شایسته از شرکت های دانش بنیان و فنآور در استان بوشهر توانسته موجبات رشد و شکوفایی این شرکت ها را فراهم آورد.

حسینی ادامه داد: بدینوسیله از زحمات ارزشمند مدیرعامل و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی در حمایت از شرکت های فناور استان بوشهر در حوزه های مختلف و بخصوص خدمات فنی مهندسی کشور تشکر و قدردانی می نمایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به موفقیت های بزرگ در قطب اقتصادی کشور ( پارس جنوبی) عنوان داشت: امیدواریم با استمرار مساعدت و حمایت های بی دریغ مدیر عامل و مدیران مجتمع زمینه ی رشد وتعالی روز افزون شرکت های فنی و مهندسی استان در این مجتمع بزرگ فراهم گردد.




(دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹) ۱۱:۰۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید