جزییات خبر

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛

تا پایان سال سند چشم انداز و ارکان جهت ساز مجتمع به روزرسانی می شود

تا پایان سال سند چشم انداز و ارکان جهت ساز مجتمع به روزرسانی می شود
(یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹) ۱۳:۲۷

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در جلسه رونمایی از ارکان جهت ساز مجتمع عظیم گازی کشور گفت: تا پایان سال جاری سند چشم انداز و ارکان جهت ساز مجتمع به روز رسانی می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ هادی هاشم زاده فرهنگ، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در جلسه رونمایی از ارکان جهت ساز شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور هئیت مدیره و مدیران ستادی و پالایشگاه مجتمع گاز پارس جنوبی از به روزرسانی سند استراتژیک این شرکت تا پایان سال خبر داد.

وی گفت: مطالعات برنامه ریزی استراتژیک و ارکان جهت ساز شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی به سال 93 بازمی گردد و از سال 94 ارکان جهت ساز فعلی، چشم انداز و مأموریت های فعلی شرکت جاری شده است و به واسطه گذشت بیش از 5 سال یکی از ضرورت ها بازنگری و به روزآوری این ارکان بود.

فرهنگ با بیان این مطلب اظهار داشت: در کنار این با اتاق فکرهای راهبردی که در سطح شرکت برگزار شد، متوجه شدیم ارکان جهت ساز فعلی شرکت قابلیت مقایسه و اندازه گیری به صورتی که باید و شاید را در شرایط فعلی و با تغییرات ایجاد شده را ندارد.
وی افزود: در چشم انداز قبلی گفته بودیم که مجتمع باید سرآمد در عملیات ورقابت پذیر در تراز جهانی باشد و واقعیت این است که در شرایط فعلی این موارد باید تغییر یابد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: علیرغم اینکه مجتمع گاز رکن اصلی تولید گاز در کشور است، در جلسات مدیریتیبه این نتیجه رسیدیم که در حال حاضر باید از این دیدگاه کمی عبور کرد و رویکرد را به سمت کیفی سازی محصولات جهت ایجاد درآمد و افزایش کیفیت فرآیندها سوق داد.

فرهنگ در پایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به ضرورت به روزرسانی ارکان جهت ساز مجتمع این پروژه از سال گذشته آغاز شده است و تا پایان سال به نتیجه خواهد رسید و برنامه استراتژیک مجتمع به روزرسانی می شود.

خبر
(یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹) ۱۳:۲۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید