جزییات خبر

از ابتدای سال تا کنون

ثبت بیش از 74 هزار نفر ساعت کار برای انجام درخواست کار در کارگاه مرکزی مجتمع گاز پارس جنوبی

ثبت بیش از 74 هزار نفر ساعت کار برای انجام درخواست کار در کارگاه مرکزی مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹) ۱۳:۴۱

سرپرست کارگاه مرکزی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با تلاش شبانه روزی متخصصان و کارکنان کارگاه مرکزی مجتمع بیش از 74 هزار و 137نفر ساعت کار از ابتدای سال تا کنون به ثبت رسیده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ کمال محمدی، سرپرست کارگاه مرکزی مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره گفت: کارگاه مرکزی مجتمع گاز پارس جنوبی بر مبنای استفاده از ظرفیت های تخصصی، علمی و فنی خود و در راستای وظایف تعریف شده خدمات متنوعی در قالب فعالیت های پشتیبانی ساخت، تعمیر، اعزام تیم های کاری به پالایشگاه ها، ارسال تجهیزات و ابزارآلات ارائه می نمایند که بخشی از آن پشتیبانی از تعمیرات اساسی پالایشگاه ها می باشد.


وی در ادامه عنوان داشت: تعمیرات اساسی پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی، در سال جاری با موفقیت به سر انجام رسید که در این بازه 456 درخواست کار و 30 هزارو 320 نفر ساعت کار برای انجام درخواست های مذکور از پالایشگاه های مجتمع به کارگاه مرکزی به ثبت رسید .

محمدی افزود: در مجموع، 30 هزار و 320 نفر ساعت برای انجام درخواست های مذکور بکار گرفته شده است که از واحد شیرآلات صنعتی 5355 نفر ساعت، واحد ماشین ابزار1026 نفر ساعت، واحد جوشکاری 18595 نفرساعت، دفتر فنی 886 نفر ساعت و واحد مبدل های حرارتی 4352 نفر ساعت می باشند.

فعالیت ها و پروژه های مهم و تاثیر گزار کارگاه مرکزی مجتمع در عملیات تعمیرات اساسی سال جاری

وی با اشاره به فعالیت ها و پروژه های حساس و تاثیر گزار در عملیات تعمیرات اساسی سال 99 خاطرنشان کرد: نوسازی مبدل واحد احیاء امین پالایشگاه دوم ، نوسازی خط 14 اینچ واحد 103 پالایشگاه دوم ، نوسازی خط 12 اینچ واحد 116 پالایشگاه سوم ، نوسازی خط 6 اینچ واحد 113 پالایشگاه سوم، تعمیر و تست 10 عدد ولو 18 اینچ به بالا در پالایشگاه سوم، نوسازی 4 دستگاه از مبدل های واحد احیاء آمین پالایشگاه ششم، نوسازی 4 دستگاه از مبدل های واحد بازیافت گوگرد پالایشگاه ششم از مهمترین کارهای انجام شده می باشد.


این مقام مسئول در این خصوص ادامه داد: تعمیر و تست 8 عدد ولو سایز بالا پالایشگاه هفتم، نوسازی خط 42 اینچ واحد بازیافت گوگرد( 108) پالایشگاه هشتم، نوسازی استراکچر واحد 101 پالایشگاه هشتم، تعمیر و تست 16 عدد ولو سایز بالا پالایشگاه هشتم از دیگر اقدامات مهم و اساسی در این حوزه می باشد.

محمدی یادآور شد؛ کارگاه مرکزی مجتمع گاز پارس جنوبی، علاوه بر پشتیبانی پالایشگاه های مجتمع در بازه عملیات تعمیرات اساسی ، در طول سال نیز مسئولیت ساخت قطعات و تعمیرات روزانه و روتین تجهیزات ارجاعی از پالایشگاه ها اعم از انواع پمپ و شیرآلات صنعتی و مبدل های حرارتی را دارد که این امر با بکارگیری نیروهای متخصص و کارآمد نقش موثری در آماده بکار بدن تجهیزات و پایداری تولید ایفاد می نماید.

وی گفت: در سال 1399 از ابتدای سال تا کنون 621 دستور کار به کارگاه مرکزی ارجاع گردیده است که در مجموع 74137 نفر ساعت برای انجام دستور کارهای مذکور منابع مصرف شده است.

محمدی با اشاره به مهمترین تجهیزات تعمیرات شده درکارگاه مرکزی که خارج از لیست تعمیرات اساسی می باشد و نقش مستقیم در تولید پایدار پالایشگاه ها ایفاد می نماید عنوان داشت : تعمیر و بازسازی پمپ های آبگیر پالایشگاه های دوم، سوم و پنجم، تعمیر و نوسازی پمپ آمین و پمپ تغذیه بویلر پالایشگاه دوازدهم، عملیات ساخت قطعات و نوسازی پمپ های واحدهای 145، 142، 105، 116 و 105 پالایشگاه ششم از مهمترین اقدمات انجام شده در این خصوص می باشد.

وی گفت: به یاری خداوند متعالو تلاش بی وقفه و نظارت همه جانبه همه همکاران از ابتدای سال 99 فعالیت های فوق الاشاره بدون هیچ گونه حادثه ناتوان کننده و قابل ثبتی به پایان رسیده است.

امید است توانسته باشیم در راستای اهداف سازمان گام برداشته و با بهره وری حد اکثری از منابع ،نقش کوچکی در تولید پایدار مجتمع ایفا نماییم.

خبر
(یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹) ۱۳:۴۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید