جزییات خبر

با مشارکت مدیران و کارکنان پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی

سواحل پارک ملی دریایی نایبند شهرستان عسلویه پاکسازی شد

سواحل پارک ملی دریایی نایبند شهرستان عسلویه پاکسازی شد
(چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹) ۱۰:۰۲

با تلاش واحد محیط زیست و مشارکت جمعی کارکنان پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی، سواحل پارک ملی دریایی نایبند از توابع شهرستان عسلویه، با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی پاکسازی گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مهرداد عبدی، سرپرست پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی؛ با اشاره به اهمیت اشاعه فرهنگ و اخلاق محیط زیستی اظهار داشت: یکی از ویژگی های صنایع سبز، تاثیرگذاری آن در تسری فرهنگ، اخلاق محیط زیستی و ایفای مسئولیت اجتماعی است.

عبدی در ادامه عنوان داشت: خوشبختانه پالایشگاه اول با تاکید بر اصل آموزش عمومی در سطح جامعه و با هدف حفظ و پاسداشت منابع طبیعی بی بدیلی همچون جنگل‌های حرا، با مشارکت جمعی از کارکنان واحدهای مختلف پالایشگاهی اقدام به جمع آوری زباله های بخش قابل توجهی از سواحل پارک ملی دریایی نایبند نمود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این برنامه فرهنگی،احترام به محیط زیست، ایجاد یک فضای بانشاط کاری، بهبود ارتباطات شغلی و روحیه هم دلی بوده و جای امیدواری و انتظار است که در آینده ای نزدیک و با تلاش همگانی در سطح ملی و جهانی، محیطی پاک و به دور از هر گونه آلودگی، به ارمغان آوریم.

سرپرست پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: پالایشگاه اول در کنار تولید پایدار گاز توانسته است در حوزه محیط زیست پیرامونی نیز اقدامات بسیار موثر و چشمگیری را انجام دهد و سهم بسیار بزرگی در این حوزه داشته باشد.

این برنامه در راستای مسئولیت های اجتماعی مجتمع گاز پارس جنوبی و با همکاری یگان محیط زیست مستقر در شهرستان عسلویه، برگزار و هدف، ادای احترام به گنجینه های ارزشمند کشور چون سواحل دریایی و محیط زیست بوده است.

1


خبر
(چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹) ۱۰:۰۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید