جزییات خبر

از ابتدای سال تا کنون

تولید 10 هزار و 660 میلیون متر مکعب گاز از ابتدای سال تا کنون در پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی

تولید 10 هزار و 660  میلیون متر مکعب گاز از ابتدای سال تا کنون در پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹) ۰۸:۲۱

رئیس بهره برداری پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: متخصصان و کارکنان پرتلاش فازهای 20 و 21 توانستند بهترین عملکرد را در حوزه تولید و ایمنی به ثبت برسانند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ کامبیز صفتی رئیس بهره برداری فازهای 20 و 21 پارس جنوبی در بازدید غلامرضا زمانی،مدیر منابع انسانی دانشگاه فنی و حرفه ای کل کشور و اکبر منصوری نسب ، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر از این پالایشگاه عنوان داشت: پالایشگاه هشتم مجتمع با بهره مندی از نیروهای جوان و کارآمد توانسته است در حوزه ایمنی و تولید بهترین شاخص را در سال جاری رقم بزند.

وی با اشاره به ثبت بهترین عملکرد در حوزه ی تولید و ایمنی عنوان داشت: متخصصان و کارکنان این پالایشگاه با تولید 10 هزار و 660 میلیون متر مکعب گاز از ابتدای سال تا کنون و 77 هزارو 760 نفر ساعت بدون حادثه ی ناتوان کننده توانسته اند گامی بزرگ را در سال جهش تولید ثبت نمایند.

صفتی در ادامه خاطرنشان کرد: این پالایشگاه تعامل بسیار خوب و سازنده با مراکز فنی و حرفه ای شهرستان های همجوار دارد و اکنون آمادگی کامل برای ارائه هرگونه همکاری در این خصوص را دارا می باشد.

رئیس بهره برداری پالایشگاه هشتم مجتمع در این بازدید افزود: اکنون مجتمع گاز پارس جنوبی در مسیر ارتباط موثر صنعت و مراکز دانشگاهی بخصوص دانشگاه های فنی و حرفه ای گام های بزرگی برداشته و هدف از این مهم تربیت نیروهای جوان و حرفه ای و تکنسین های حرفه ای در منطقه می باشد.

صفتی در ادامه گفت: پالایشگاه هشتم مجتمع یکی از ایرانی ترین پالایشگاه های پارس جنوبی با انجام عملیات تعمیرات اساسی طبق برنامه ی زمان بندی شده، امادگی لازم را در خصوص تولید و فرآورش گاز در فصول سرد سال در کشور را دارد .

11


خبر
(شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹) ۰۸:۲۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید