جزییات خبر

با حضور معاون افتای رئیس جمهور؛

گواهینامه ایزو 27001 به مجتمع گاز پارس جنوبی اعطا شد

گواهینامه ایزو 27001 به مجتمع گاز پارس جنوبی اعطا شد
(دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹) ۱۳:۲۵

در بیست و دومین سالروز تاسیس مجتمع گاز پارس جنوبی و با حضور معاون افتای ریاست جمهوری گواهینامه ی ایزو 27001 به مجتمع گاز پارس جنوبی اعطا گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ در جلسه ای که صبح امروز به مناسبت تأسیس مجتمع گاز پارس جنوبی در محل این شرکت با حضور مهندس طالبی معاون افتای رئیس جمهور، مهندس سراجی مدیر فناوری اطلاعات شرکت ملی گاز ایران، دکتر حیدری نماینده افتای ریاست جمهوری در استان بوشهر، حسین شمشیری معاون مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی و سایر مدیران این مجتمع برگزار شد، گواهینامه ایزو 27001 به این شرکت داده شد.

حسین شمشیری، معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این جلسه که متقارن با 28 مهر روز تأسیس مجتمع گاز پارس جنوبی است اظهار داشت: 22 سال از تأسیس این مجتمع عظیم گازی می‌گذرد و همواره با افتخار و در راستای توسعه و پایداری در صنعت گاز فعالیت داشته است.

وی با بیان اینکه در دنیای امروز اطلاعات سرمایه اصلی هر سازمانی است، گفت: خوشبختانه در این خصوص استانداردهایی تدوین شده و مجتمع گاز پارس جنوبی با توجه به اهمیت این موضوع پیاده‌سازی این استانداردها را در دستور کار قرار داده و امروز از معدود شرکت هایی است که موفق به کسب این گواهینامه می شود.

شمشیری افزود: فعالیت های لازم برای دریافت گواهینامه ایزو 27001 یا گواهینامه سیستم مدیریت امنیت اطلاعات از سال 96 در چهار فاز در مجتمع آغاز شده است.

وی گفت: فاز اول این فعالیت در ستاد مجتمع آغاز شد و در فاز دوم برای 5 پالایشگاه سایت یک نیز فعالیت لازم برای دریافت گواهینامه انجام شد که خوشبختانه امروز گواهینامه فازهای یک و دو توسط معاونت محترم افتای رییس جمهور به مجتمع گاز پارس جنوبی اهدا شد.

شمشیری در ادامه اظهار داشت: برای سایر پالایشگاه ها و بخش ها فعالیت لازم برای اخذ گواهینامه در دو فاز دیگر ادامه می یابد و در فاز 3 پالایشگاه های سایت دو و در فاز 4 پالایشگاه های جدید، شهرک های مسکونی و تأسیسات پشتیبانی گواهینامه ایزو 27001 را اخذ خواهند کرد.
1
خبر
(دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹) ۱۳:۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید