جزییات خبر

با انجام 100 درصدی فعالیت‌های ضروری در بازه تعمیرات اساسی؛

فازهای 22 و 24 مجتمع گاز پارس جنوبی آماده تولید حداکثری در زمستان است

فازهای 22 و 24 مجتمع گاز پارس جنوبی آماده تولید حداکثری در زمستان است
(یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹) ۰۹:۰۱

100 درصد کار‌های برنامه‌ریزی شده و ضروری در بازه تعمیرات اساسی انجام ‌شده است و فازهای 22 و 24 مجتمع گاز پارس جنوبی با توان کامل برای تولید محصولات خود در زمستان آماده هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مهدی گرامی شیرازی، مدیر پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی؛ با بیان اینکه نیروهای مجتمع گاز پارس جنوبی از ابتدای راه‌اندازی پالایشگاه در انتهای سال 96 در فازهای 22 و 24 حضور داشته‌اند؛ اظهار داشت: نیروهای مجتمع در این دوره در کنار پیمانکار در راه‌اندازی کمک لازم را انجام دادند و حضور جدی نفرات SPGC از سال گذشته در این پالایشگاه با اضافه شدن نفرات انجام شده است.


وی افزود: چارت سازمانی رسمی پالایشگاه حدود 120 نفر است که در حال حاظر حدود 70 نفر در پالایشگاه جذب شده‌اند و امیدواریم به‌زودی این چارت تکمیل‌تر شود.


مدیر پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی در ادامه با بیان اینکه از 30 تیر سال جاری، مدیریت بهره‌برداری واحدهای تکمیل شده به مجتمع پارس جنوبی واگذار شده است، گفت: در حال حاضر پیمانکاران طرح در پالایشگاه مشغول انجام کارهای هستند و در نهایت با تکمیل تمام واحدها پالایشگاه به‌صورت کامل به SPGC واگذار خواهد شد.


وی در خصوص شرایط فعلی بخش‌های مختلف پالایشگاه گفت: در حال حاضر تمام بخش‌های واحدهای پالایش گاز، تثبیت میعانات گازی در سرویس هستند.


گرامی افزود: بخش‌های پشتیبانی پالایشگاه شامل واحدهای آب، برق و بخار و ... نیز تکمیل شده‌اند و سایر واحدها نیز مطابق برنامه طرح تا پایان سال تکمیل خواهند شد.


گرامی شیرازی در ادامه به آمادگی پالایشگاه برای تولید زمستان اشاره کرد و گفت: در راستای تولید پایدار تعمیرات پالایشگاه دوازدهم از 20 مرداد سال جاری آغاز شد و تا 15 شهریور ادامه یافت.

وی با بیان اینکه در این تعمیرات هیچ حادثه‌ای رخ نداد و فعالیت‌ها در سلامت کامل صورت گرفت، افزود: 100 درصد کار‌های برنامه‌ریزی شده و ضروری در بازه تعمیرات اساسی انجام ‌شد و فازهای 22 و 24 با توان کامل برای تولید محصولات خود در زمستان آماده بوده و امیدواریم زمستان را با آرامش پشت سر بگذاریم.
خبر
(یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹) ۰۹:۰۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید