جزییات خبر

مشاور ارشد وزیر نفت؛

نیروهای شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی بی‌بدیل هستند

نیروهای شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی بی‌بدیل هستند
(یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹) ۱۱:۱۶

آیدین ختلان؛ مشاور ارشد وزیر نفت در نشستی با حضور مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی و سایر مدیران ارشد و پالایشگاه‌های گاز مجتمع گاز پارس جنوبی در این شرکت حاضر شد

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ در ابتدای این جلسه علمدار بابایی؛ مدیرعملیات مجتمع گاز پارس جنوبی به ارائه گزارش از آخرین وضعیت مجتمع پرداخت و توضیحاتی در خصوص توسعه فازهای پارس جنوبی و افزایش مأموریت‌ها و مسئولیت‌های مجتمع گاز پارس جنوبی پرداخت.


در ادامه ی این نشست ختلان با بی‌بدیل خواندن نیروهای شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: توسعه فعالیت‌های مجتمع گاز در پارس جنوبی به دلیل ضرورت مدیریت عملیات و بهره‌برداری در این منطقه است.


وی در ادامه عنوان داشت: کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی دارای توانایی و استعدادهای بیشماری می باشند و شایسته ی بهترین ها هستند.


مشاور ارشد وزیر نفت خاطرنشان کرد: مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی، همسویی بسیار خوبی با سطوح بالا دستی و پایین دستی دارند و این مهم موجبات رشد و تعالی این مجموعه ی عظیم را فراهم نموده است.


وی ادامه داد: کارکنان و متخصصان این مجموعه ی بزرگ اقتصادی کشور باید در عرصه ی صنعت به خوبی دیده شوند و این جوانان از مدیران شایسته ی فردای این صنعت می باشند.


در ادامه ی این نشست هادی هاشم زاده فرهنگ، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: اکنون جوانان و کارکنان پرتلاش مجتمع با دانش و توان داخلی و نوآورانه این مجموعه را مدیریت و راهبری می کنند و این رویکرد یکپارچگی را با تمام توان حفظ خواهند نمود.


مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: این اطمینان خاطر را بدهیم تحت هرشرایطی به صورت بهترین نحو این مجموعه ی بزرگ رابه صورت یکپارچه راهبری و اداره خواهیم کرد و در مسیرشکوفایی اقتصاد کشور با جان و دل تلاش خواهیم نمود و تابع سیاست های وزارت نفت و شرکت ملی گاز خواهیم بود.


خبر
(یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹) ۱۱:۱۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید