جزییات خبر

با هدف افزایش توان و آمادگی تیم های عملیاتی

تمرین واکنش در شرایط اضطراری در پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی

تمرین واکنش در شرایط اضطراری در پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹) ۰۸:۰۳

به منظور حفظ آمادگی و مواجهه با شرایط اضطراری، تمرین واکنش در شرایط اضطراری سطح B با موضوع حریق در حوضچه Catch Pitپالایشگاه هفتم برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ علی اکبر کسروی، رئیس امور بهداشت و ایمنی و محیط زیست پالایشگاه هفتم گفت: تمرین واکنش در شرایط اضطراری با هدف بالا بردن سطح توان و حفظ آمادگی تیم های عملیاتی طبق برنامه ریزی با موفقیت انجام شد.

وی در ادامه عنوان داشت: با توجه به وقوع حوادث آتش سوزی در واحد 129در سطح مجتمع و به منظور جلوگیری از وقوع حوادث مشابه ، تمرین مواجهه با حریق با هدف ارزیابی نحوه عملکرد تیم های واکنش در شرایط اضطراری پالایشگاه ، وضعیت حضور تیم های معین ، بررسی وضعیت ارتباطات و اطلاع رسانی در شرایط اضطراری و بررسی الزامات فرایندی و با درنظر گرفتن و رعایت الزامات و رویه های مرتبط با کووید 19 برنامه ریزی و اجراء گردید.

کسروی خاطرنشان کرد: کارکنان و متخصصان پالایشگاه هفتم با تمام توان و تلاش شبانه روزی خود در مسیر شکوفایی و تولید پایدار گاز در فصول سرد سال گام بر می دارند.

این مقام مسئول یادآور شد: با برنامه ریزی دقیق و منسجم بهترین راهکارها را در حوزه ایمنی و بهداشت پالایشگاه هفتم پیاده سازی نموده ایم و امیدواریم بتوانیم با دانش روز و نواورانه بهترین جایگاه را در این حوزه کسب نماییم .

در خاتمه ، جلسه ارزیابی عملکرد تمرین با حضور اعضاء هسته مدیریت واکنش در شرایط اضطراری پالایشگاه هفتم و با حضور ارزیابان برگزار و موارد قابل بهبود بررسی و صورتجلسه گردید.



19
1



خبر
(چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹) ۰۸:۰۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید