جزییات خبر

سرپرست منابع انسانی پالایشگاه اول شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی

کارکنان بهترین و ارزشمندترین سرمایه مجتمع گاز پارس جنوبی

کارکنان بهترین و ارزشمندترین سرمایه مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹) ۱۰:۳۵

سرپرست منابع انسانی پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تمامی دستاوردها و درخشش ها در مجتمع گاز پارس جنوبی، از برکت وجود ارزشمند کارکنان و متخصصان در این مجتمع بزرگ گازی کشور است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ بهرام فداییان؛ سرپرست منابع انسانی پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست با کارکنان واحد بهره برداری این پالایشگاه گفت: دشواری کار شبانه روزی در بخش‌های عملیاتی و فرآیند تولید در کنار گرمای مفرط و طولانی مدت، بر هیچ کس پوشیده نیست و مسائل و مشکلات خاص موجود در لایه‌های مختلف منابع انسانی، تنها با گفتگوی حضوری در واحدهای عملیاتی قابل شناسایی و پیگیری است.

فداییان در ادامه عنوان داشت: موارد و مطالب متعددی در زمینه‌های سمت‌های سازمانی، انتقال/ کاریابی، حقوق و دستمزد، ایاب و ذهاب، ودیعه مسکن، تعویض/ تخصیص منازل سازمانی، شایستگی و ... در دستور کار این واحد قرار دارد و امیدواریم در سایه ی همدلی تمامی موارد مرتفع گردد.

سرپرست منابع انسانی پالایشگاه اول در ادامه خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در راستای رفع مشکلات کارکنان به عنوان سرمایه انسانی و ارزشمند ترین دارایی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، اتخاذ خواهد شد و لازم است با یک اولویت ویژه، نسبت به تامین خواسته‌های این قشر کوشا، متعهد و متخصص وارد عمل شویم.

این مقام مسئول یادآور شد: با نگاه مثبت و مساعدت سرپرست مدیریت پالایشگاه اول، برنامه‌ریزی شده تا با ارتباط بیشتر و بازدیدهای دوره‌ای و دعوت از مسئولین ستادی همچون خدمات اداری و اجتماعی/ روابط کار، مددکاری اجتماعی و امور ایثارگران، مشکلات و چالش‌های کلیه کارکنان به ویژه شاغلین در بخش‌های عملیاتی پالایشگاه اول،بررسی و اقدامات متناسب صورت پذیرد تا رضایتمندی و انگیزش کارکنان، افزایش یابد.

1
1
1


خبر
(دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹) ۱۰:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید