جزییات خبر

با حفظ یکپارچگی و دسترسی مطمئن به داده های اطلاعاتی و شبکه ارتباطی

اتصال فاز 14 پارس جنوبی به شبکه یکپارچه ارتباطی و اطلاعاتی مجتمع گاز پارس جنوبی

اتصال فاز 14 پارس جنوبی به شبکه یکپارچه ارتباطی و اطلاعاتی مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹) ۰۹:۱۷

فاز 14 پارس جنوبی با حفظ یکپارچگی و دسترسی به داده های اطلاعاتی و شبکه ارتباطی به شبکه ی یکپارچه ارتباطی و اطلاعاتی مجتمع گاز پارس جنوبی متصل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ پیام نبهانی، رئیس ICT مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: کارکنان و متخصصان واحد آی سی تی مجتمع، با تکیه بر سرمایه‌های انسانی توانمند و تمرکز بر حفظ یکپارچگی مجتمع، در پی ارتقای پایداری تولید گاز طبیعی و محصولات جانبی و دستیابی به سرآمدی عملیات در کلاس جهانی، در افق 1404 هستیم.

نبهانی در ادامه عنوان داشت: واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی همواره در راستای چشم انداز سرآمدی در عملیات و رقابت پذیری در تراز جهانی و همچنین همسو با ماموریت این واحد درخصوص توانمندسازی کسب‌وکار با بهره‌گیری از سیستم‌های اطلاعاتی و فناوری‌های نوین و در راستای ارزش آفرینی حداکثری از منابع گازی منطقه و با توسعه خدمات دانش محور حرکت نموده است.

وی گفت: یکی از اهداف این واحد در جهت نیل به اهدف استراتژیک توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه حاکمیت فناوری اطلاعات،ایجاد سیستمی یکپارچه و امن و مبتنی بر سرویس های با قابلیت دسترسی و اطمینان حداکثری می باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: اتصال شبکه ارتباطی و مخابراتی آخرین فاز طرح توسعه پارس جنوبی(فاز 14) اقدامی در جهت حفظ یکپارچگی و دسترسی مطمین به داده های اطلاعاتی و شبکه ارتباطی این مجتمع است.

رئیس ICT شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: با توجه به الزام به تسریع در تکمیل و راه اندازی آخرین فاز پارس جنوبی و بسته شدن پرونده توسعه پارس جنوبی و و پیرو آن نقش آفرینی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در مراحل تحویل، راه اندازی و در ادامه بهره برداری این فاز، اتصال شبکه مخابراتی، زیرساختی و اطلاعاتی این فاز به شبکه یکپارچه مجتمع در دستور کار این واحد قرار گرفت.

نبهانی در ادامه خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه که با استفاده از منابع داخلی مجتمع تامین و در مدت زمانی معادل64 نفر روزطراحی و اجرا گردید، امکان استفاده از شبکه‌ها و سامانه‌های رایانه‌ای، منابع اطلاعاتی و داده های تحت شبکه، سامانه‌های یکپارچه جلسات مجازی و برقراری تماس‌های تلفنی با قابلیت اطمینان و دسترس پذیری بالا فراهم شده است.

رئیس ICT مجتمع گاز پارس جنوبی در پایان گفت: رعایت کلیه الزامات قانونی، بالادستی و پدافندی در حوزه امنیت اطلاعات، چابکی در انجام پروژه و صرفه جویی زمانی و تجهیزاتی و همچنین استفاده از توانفنی و نیروی انسانی موجود و هماهنگی با شرکت های مجری طرح توسعه از مهمترین ویژگی های اجرای این پروژه در آخرین فاز طرح توسعه پارس جنوبی است.






خبر
(یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹) ۰۹:۱۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید