جزییات خبر

رئیس HSE مجتمع گاز پارس جنوبی؛

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه ششم از 31 شهریور آغاز می شود

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه ششم از 31 شهریور آغاز می شود
(سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹) ۰۷:۳۴

عملیات تعمیرات اساسی در پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی با اجرای پروتکل های بهداشتی در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمد مسعودنیا؛ رئیس HSE مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه با رعایت پروتکل های بهداشتی و ایمنی تعمیرات اساسی پالایشگاه های پارس جنوبی در شرایط ایمن در حال انجام است؛ گفت: تعمیرات اساسی پالایشگاه های اول، دوم، سوم، پنجم، هفتم، هشتم، نهم، دهم با موفقیت و بدون هیچ گونه حادثه ی ناتوان کننده تمام شده است.

وی با بیان اینکه در پالایشگاه چهارم در 3 مقطع چند کار تعمیراتی صورت گرفته و هم اکنون بخش پایانی در حال انجام است، اظهار داشت: مطابق برنامه، تعمیرات اساسی پالایشگاه ششم نیز از 31 شهریور آغاز می شود و پس از آن تعمیرات اساسی امسال مجتمع گاز پارس جنوبی پایان می یابد.

مسعودنیا افزود: با توجه به حساسیت تعمیرات و شیوع ویروس کرونا تعمیرات مطابق برنامه انجام شده است و با پایان تعمیرات کلیه پالایشگاه های مجتمع برای تولید با ظرفیت کامل در زمستان آماده خواهند بود.

وی با بیان اینکه کرونا در مجتمع در سطوح سبز و زرد در دوره تعمیرات اساسی کنترل شد، گفت: این دستاورد نتیجه پایش ها و کنترل مستمر و اجرای پروتکل های بهداشتی در سطح مجتمع است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به انجام اموزش ها و اقدامات لازم در خصوص پیشگیری از این ویروس منحوس خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش تمامی کارکنان و متخصصان در واحد های ایمنی و بهداشت تمامی پالایشگاه ها آموزش های لازم و اقدامات موثر در این خصوص انجام شده و امیدواریم با اجرای دقیق مسائل بهداشتی این دوران سخت با سلامتی کامل تمامی نیروهای پرتلاش مجتمع سپری کنیم.


خبر
(سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹) ۰۷:۳۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید