جزییات خبر

مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی:

افزایش 2 درصدی تولید گاز فازهای 2 و 3

افزایش 2 درصدی تولید گاز فازهای 2 و 3
(سه شنبه ۲۸ اَمرداد ۱۳۹۹) ۱۰:۲۵

خوراک دریافتی فازهای 2 و 3 افزایش یافته است.

حسین باغبان، مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه در 4 ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه خوراک دریافتی فازهای 2 و 3 افزایش یافته است؛ اظهار داشت: تا پایان سال گذشته میزان تولید پالایشگاه دوم حدود 125 درصد میزان طراحی بوده است.

وی اظهار داشت: با این حال در سال جاری نیز با توجه به افزایش 2 درصدی خوراک دریافتی از فازهای 6 و 7 و 8 نسبت به مدت مشابه سال قبل گاز تولیدی نیز 2 درصد افزایش یافته است.

باغبان گفت: کاهش توقفات واحدهای فرآیندی و بهبود شرایط فرآیندی نیز با توجه به اهداف موجود در راستای افزایش تولید در دستور کار است.

وی انجام تعمیرات به موقع و محقق شدن تمام برنامه‌های تعمیراتی را نیز از جمله فعالیت‌های مهم در سال جاری در راستای پایداری تولید در فازهای 2 و 3 عنوان کرد و اظهار داشت: برای تحقق این موضوع نیز برنامه‌ریزی مناسب صورت گرفته و در دستور کار است.

دستیابی به قابلیت اطمینان 100 درصدی در پالایشگاه دوم


فازهای 2 و 3 پارس جنوبی با گذشت سال ها از احداث و راه اندازی هم اکنون با بالاترین اطمینان در حال تولید محصولات خود هستند.

باغبان، مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه فازهای 2 و 3 در شرایط مناسب عملیاتی قرار دارند، اظهار داشت: پالایشگاه دوم توانسته است، در سه ماهه اول امسال به قابلیت اطمینان 9/99 درصدی دست یابد.

وی با بیان این مطلب گفت: که این شاخص در تیرماه سال جاری 100 درصد بوده است.

مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اهمیت پایداری تولید و شرایط عملیاتی استاندارد در فازهای 2 و 3 اظهار داشت: قابلیت دسترس پذیری تولید در پالایشگاه دوم در تیرماه 9/99 بوده است.

وی افزود: این شاخص ها در شرایطی ایجاد شده است که پالایشگاه دوم در تولید محصولات گاز و میعانات گازی از برنامه تولید فراتر عمل کرده و در تولید گاز نیز 100 درصد تعهدات خود را انجام داده است.



گزارش
(سه شنبه ۲۸ اَمرداد ۱۳۹۹) ۱۰:۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید