جزییات خبر

پیام مدیر محترم هماهنگی و نظارت بر تولید

پیام مدیر محترم هماهنگی و نظارت بر تولید به مناسبت آغاز سومین دوره فعالیت های باشگاه بهینه کاوی صنعت پالایش گاز

پیام مدیر محترم هماهنگی و نظارت بر تولید به مناسبت آغاز سومین دوره فعالیت های باشگاه بهینه کاوی صنعت پالایش گاز
(دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹) ۰۷:۲۹

در شرایط رقابتی امروز، کیفیت و بهره وری دو عامل اساسی در توسعه کسب و کارها در تراز جهانی و بهبود مستمر راهبردی مطمئن جهت تداوم این مسیر می باشد.

در شرایط رقابتی امروز، کیفیت و بهره وری دو عامل اساسی در توسعه کسب و کارها در تراز جهانی و بهبود مستمر راهبردی مطمئن جهت تداوم این مسیر می باشد. در این زمینه الگوبرداری به عنوان ابزاری قدرتمند با شناخت شرکت یا شرکت هایی که در نوع خود بهترین هستند، روش هائی را ارائه می نماید که به کمک آنها می توان شکاف موجود با شرکت های پیشرو را به حداقل ممکن رسانیده و حتی از آنان پیشی گرفت. اینجانب به سهم خود آغاز دوره جدید فعالیت های باشگاه بهینه کاوی را به تمامی همکاران صنعت پالایش گاز تبریک عرض می نمایم و امیدورام با تلاش ارکان این نهاد ارزشمند هر چه بیشتر در مسیر توسعه پایدار صنعت پالایش گاز گام برداریم. لازم به ذکر است رویکرد جدید اتخاذ شده در خصوص افزایش سهم شرکت های پالایش گاز در راهبری ادواری این نهاد را نشان از عزم راسخ صنعت پالایش گاز در مسیر توسعه پایدار می دانم

در خاتمه لازم به ذکر است با توجه به اینکه در دو دوره گذشته، فعالیت های خوبی در زمینه الگوبرداری داخلی شرکت های پالایش گاز از یکدیگر انجام پذیرفته است، انتظار می رود در دوره جدید فعالیت ها حرکت به سوی لایه بعدی، یعنی الگوبرداری از شرکت های برتر ملی به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد. در خصوص بهینه کاوی در تراز جهانی نیز علی رغم محدودیت های ناشی از تحریم ها از انجام اقدامات خلاقانه غافل نخواهیم شد. در پایان برای مسئولین و دست اندرکاران مربوطه آرزوی توفیق روز افزون دارم.

 

  مسعود زردویانمدیرهماهنگی و نظارت بر تولید

(دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹) ۰۷:۲۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید