جزییات خبر

مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی

کاهش 60 درصدی گازهای آلاینده پالایشگاه اول پارس جنوبی

کاهش 60  درصدی گازهای آلاینده پالایشگاه اول پارس جنوبی
(شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵) ۱۵:۱۲

مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی از کاهش بیش از 60 درصدی گازهای آلاینده این پالایشگاه به محیط زیست و منابع طبیعی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سید محمد مهدی هاشمی بیان داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی یک سازمان استراتژیک محور است و متخصصان و کارکنان این مجتمع عظیم گازی کشور با تمام تلاش در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی گام برمی‌دارند.

وی افزود: پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی در برنامه های توسعه پایدار خود؛ دغدغه‌های زیست محیطی و توجه به شاخص های منابع طبیعی را به طور دقیق با برنامه‌ریزی پوشش خواهد داد.

مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به ضرورت مشارکت سازمانهای مردم نهاد در کنار نهاد های دولتی گفت: سمن‌ای استان می‌توانند در تعامل با صنعت گاز و رسیدن به توسعه پایدار شرکت های گازی و منابع طبیعی را یاری کنند و ما نیز در این زمینه آماده همکاری هستیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 10 پالایشگاه گازی پارس جنوبی در مدار تولید قرار دارد و ما می دانیم اگر از منابع طبیعی و گونه های گیاهی محیط پیرامون خود غافل باشیم دچار آسیب های جدی خواهیم شد .

هاشمی با اشاره به برنامه جامع حوزهHSE پالایشگاه اول پارس جنوبی خاطرنشان کرد: اگر زمینه‌ها و شناخت روشنی از برنامه های منابع طبیعی استان در زمینه کمک به محیط زیست منطقه در دست ما باشد میتوانیم گامهای موثرتری در جهت عملیاتی شدن آنها برداریم.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به جزییات تولید گاز و اهمیت میدان مشترک گاز پارس جنوبی برای کشور پرداخت و اظهار داشت: خوشبختانه علیرغم همه مشکلاتی که در مسیر تولید و راه اندازی پالایشگاها بوده است انتظار میرود به زودی در برداشت از مخزن مشترک با رقیب خود برابر باشیم.


عکس سوم
عکس دوم
مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵) ۱۵:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید