جزییات خبر

با مشارکت تمامی تیم های عملیاتی؛

برگزاری تمرین واکنش در شرایط اضطراری در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری تمرین واکنش در شرایط اضطراری در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹) ۱۲:۱۰

رئیس آتش نشانی پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: اولین تمرین واکنش در شرایط اضطراری پالایشگاه اول در سطح ERC در سال 1399 درتاریخ 27 خرداد طبق برنامه زمانبندی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مهدی صحت با بیان این خبر افزود: با توجه به شرایط اقلیمی منطقه عسلویه و شدت بادهای گرم موسمی و گرمای بیش از اندازه در محیط و در راستای کاهش پیامد حوادث احتمالی، سناریوتمرینواکنش در شرایط اضطراری با موضوع آتش سوزی در انبار روباز گوگرد تدوین و اجرا گردید.

وی با بیان اینکه طرح ریزی این تمرین به صورت کارگروه تخصصی انجام گرفته است اظهار داشت: هدف از انجام این تمرین، ارتقاء سطح آمادگی کلیه واحدهای عملیاتی پشتیبانی و همچنین آمادگی تیم های واکنش در شرایط اضطراری پالایشگاه های معین بوده است که به حول قوه الهی با دستاوردهای مطلوبی به سرانجام رسید.

وی در ادامه افزود در این تمرین از اسمارت هوز جهت بالابردن راندمان کاری، استفاده کمتر از نیروی انسانی و پوشش عملیاتی بهتر جهت اطفاء حریق استفاده گردید.

در جلسه ارزیابی تمرین که با حضور رئیس محترم پدافند غیرعامل برگزار گردید. نقاط قوت و ضعف شناسایی شد که برای نقاط ضعف اقدامات اصلاحی صادر گردید. آقای صحت در پایان از ارزیابان و کلیه واحدهای عملیاتی، و پشتیبانی جهت همکاری و مشارکت در این تمرین تشکر نمود.


11
11
1
(چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹) ۱۲:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید