جزییات خبر

مدیر فاز 19 مجتمع گاز پارس جنوبی؛

انجام تعمیرات اساسی فاز 19 پارس جنوبی با در نظر گرفتن الزامات HSE

انجام تعمیرات اساسی فاز 19 پارس جنوبی با در نظر گرفتن الزامات HSE
(سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹) ۱۲:۳۵

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی به همت و تلاش شبانه روزی در بخش‌های مختلف از تاریخ 20 خردادماه آغاز شده و با موفقیت در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ سهیل رفیعی، مدیر فاز 19 پارس جنوبی با بیان این مطلب اظهار داشت: این سومین عملیات تعمیرات اساسی این پالایشگاه تحت مدیریت مجتمع گاز پارس جنوبی و به روش برون‌سپاری است.

وی افزود: در راستای افزایش سطح آگاهی کارکنان شاغل در تعمیرات اساسی تاکنون 221 جلسه توجیهی در ‌محل کار (Tool Box Talk) برگزار شده است.

مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: تعداد یک هزار و 286 نفر در این جلسات آموزش دیده‌اند. به گفته رفیعی؛ تعداد 750 نفر در کلاس‌های آموزشی شناسایی سایت صنعتی و خطرات آن و دوره آموزشی آشنایی با خطرات گاز H2S با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله مجاز اجتماعی شرکت نموده‌اند.

وی با بیان اینکه با تمرکز بر حفظ سلامت کارکنان و مقابله با شیوع ویروس کرونا در بازه تعمیرات اساسی، اقدامات لازم صورت گرفته است؛ گفت: برگزاری 13 جلسه ارزیابی ریسک جهت شناسایی خطرات فعالیت‌های مهم تعریف شده از قبیل تعمیر و تعویض تیپ فلر، تعمیر یکی از راکتورها در واحد نم‌زدایی ردیف‌های گازی, تعمیرسولفور پیت واحد 108 و بازرسی خروجی واحد 125 از مهم ترین این فعالیت‌ها است.

رفیعی اظهار داشت: توزیع تعداد 5هزار و 400 برگ سند صدور کار خام بین گروه‌های مختلف کاری، ثبت تعداد 3 هزار و 350 عدد مجوز صدور کار تا تاریخ 26 خردادماه در سیستم، که از این تعداد 2 هزار و 900 مجوز برای انجام کار به داخل سایت و واحدهای مربوطه انتقال داده شده است، بخشی از فعالیت‌های واحد کنترل و صدور مجوز کار در بازه تعمیرات اساسی است.

خبر
(سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹) ۱۲:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید