جزییات خبر

معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست تودیع و معارفه مدیر منابع انسانی:

همیشه نسبت به تغییرات به دید فرصت نگاه کنیم

همیشه نسبت به تغییرات به دید فرصت نگاه کنیم
(شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹) ۰۷:۴۰

معاون مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مجموعه ی عظیم مجتمع گاز پارس جنوبی از حضور ارزشمند آقای فرشیدی بهره مند خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حسین شمشیری در این نشست که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور مدیران ستادی و پالایشگاهی برگزار شد عنوان داشت: آقایان بابایی و فرشیدی از مدیران توانمند عرصه ی صنعت می باشند و این دو بزرگوار سالیان زیادی در مسیر پیشرفت و رشد سازمان تلاش های زیادی نموده اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همواره باید نسبت به تغییرات به دید فرصت نگاه کنیم و اکنون این فرصت در مجتمع گاز پارس جنوبی ایجاد شده است و همه باید دست یاری بدهیم و در سایه ی همدلی، مدیر جدید منابع انسانی بتواند در جایگاه جدید با موفقیت گام بردارد.

معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی یادآور شد: امیدواریم آقای فرشیدی نیز بتواند در حوزه منابع انسانی با برنامه های تدوین شده و راهکارهای مهم و حیاتی منشا خیر باشد و بتواند بهترین تصمیمات را در خصوص پیشرفت منابع عظیم انسانی در مجتمع پیاده سازی نماید.

شمشیری گفت: امیدواریم به امید خدا توفیقات فردی، سازمانی و هم افزایی در مجتمع گاز پارس جنوبی روز به روز رشد و شکوفا شود و این مهم به خوبی نمایان شود.

وی با اشاره به وجود نیروهای جوان و خلاق در مجموعه ی منابع انسانی مجتمع خاطرنشان کرد: مجموعه ی منابع انسانی مجتمع با تکیه بر نیروی جوان با پشتکار و اراده های بسیار قوی اکنون با حضور آقای فرشیدی، با نشاط و شادابی بیشتر به سمت موفقیت های بزرگ سازمانی حرکت خواهد کرد.

این مقام مسئول به تلاش های ستودنی و بسیار ماندگار آقای بابای در سالیان اخیر اشاره نمود و گفت: آقای بابایی سالیان زیادی در مجتمع گاز پارس جنوبی تلاش و مجاهدت نمود و اکنون اکنون از زحمات و خدمات ارزشمند و ماندگار این بزرگوار تقدیر و تشکر می نماییم و امید آن را داریم در حوزه ی جدید ( مشاور ارشد مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی) نیز پرتلاش و موفق ظاهر شود.

(شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹) ۰۷:۴۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید