جزییات خبر

مدیر بازرسی فنی مجتمع گاز پارس جنوبی؛

صرفه اقتصادی سالانه بیش از 235 میلیاردی با کاهش زمان تعمیرات اساسی

صرفه اقتصادی سالانه بیش از 235 میلیاردی با کاهش زمان تعمیرات اساسی
(شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۱:۴۴

با اجرای بازرسی هدفمند و پیاده‌سازی آن، خالص صرفه اقتصادی ناشی از افزایش تولید اجرای آن بیش از 235 میلیارد تومان در سال 94 محاسبه شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ علیرضا برزگر مدیر بازرسی فنی مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت:در سال 98 اهم اهداف و برنامه‌های امور بازرسی فنی مجتمع گاز پارس جنوبی محقق شده، که یکی از این برنامه‌های مهم تحقق اجرای برنامه تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌های دهگانه بوده که با کمترین انحراف از اهداف و برنامه‌ها صورت گرفت.

برزگر با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای مجتمع کاهش زمان تعمیرات اساسی در سالیان گذشته است.

وی با بیان این مطلب افزود: یکی از نتایج این کاهش زمان تعمیرات اساسی مجتمع، افزایش درآمد ناشی از افزایش تولید فازهای مختلف مجتمع است.

برزگر در ادامه بیان داشت: با اجرای بازرسی هدفمند و پیاده‌سازی آن به‌صورت گام به گام در پالایشگاه‌های اول تا پنچم با مشارکت همه ارکان پالایشگاه اعم از بهره برداری، تعمیرات و مهندسی و .... خالص صرفه اقتصادی ناشی از افزایش تولید اجرای آن بیش از 235 میلیارد تومان در سال 94 محاسبه شده است.

وی می‌گوید: با توجه به روند ثابت زمان تعمیرات اساسی در طی سال‌های بعد از آن، می توان انتظار داشت در سال‌های اخیر نیز این میزان صرفه اقتصادی از طریق کاهش زمان تعمیرات ایجاد شده باشد.

مدیر بازرسی فنی مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: برای تحقق هدف استراتژی بازرسی هدفمند در افق 1404 در تمامی پالایشگاه‌ها بعد از بازرسی اولیه است که ارزش افزوده قابل توجه ای به ارمغان می‌آورد و برای تحقق این هدف و تحقق برنامه بازرسی فنی نیازمند عزم جدی و کمک کلیه مدیران محترم در کنار تمامی ارکان پالایشگاه در سال جهش تولید است.

خبر
(شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۱:۴۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید