جزییات خبر

مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع پارس جنوبی:

رسیدن به شاخص قابلیت اطمینان تولید با عملکرد 99.88 درصدی

رسیدن به شاخص قابلیت اطمینان تولید با عملکرد 99.88 درصدی
(شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۰۹:۱۵

تمام شاخص‌های عملکرد در حوزه‌های مختلف در فازهای 6 و 7 و 8 پارس جنوبی بهبود یافته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ بهزاد سالاری؛ مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع پارس جنوبی در خصوص مهمترین شاخص و عملکرد پالایشگاه در سال گذشته گفت: در حوزه تولید و بهره‌برداری رسیدن به شاخص قابلیت اطمینان تولید با عملکرد 99.88 درصد در سال 98 یکی از مهم‌ترین دستاوردهای فازهای 6 و 7 و 8 است.

وی با بیان اینکه شاخص اثربخشی تولید یا OPE با عملکرد 100 درصد در سال 98 نیز محقق شده است؛ اظهار داشت: در حوزه مهندسی و خدمات فنی پالایشگاه چهارم در شاخص مصرف ویژه انرژی SEC با عملکرد 0.54GJ/T در سال 98 کمترین میزان مصرف انرژی در بین پالایشگاه‌های مجتمع را کسب کرده است.

سالاری موفقیت دیگر پالایشگاه چهارم را در حوزه HSE عنوان کرد و گفت: در این بخش نیز فازهای 6 و 7 و 8 در شاخص فلرینگ با عملکرد 1.2 تن بر کیلو تن خوراک ورودی و شاخص COD با عملکرد 39.49 PPM بهترین عملکرد را در بین پالایشگاه های مجتمع ثبت کرده است.

مدیر فازهای 6 و 7 و 8 پارس جنوبی افزود: در حوزه مدیریت دارایی‌های فیزیکی نیز شاخص های قابلیت دسترس‌پذیری تجهیزات حیاتی با عملکرد 85.5 درصد و شاخص سیگنال‌های غیر مؤثر شده با عملکرد 2.18 درصد بیشترین عملکرد را در بین شاخص‌های این حوزه کسب کردیم.

خبر
(شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۰۹:۱۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید