جزییات خبر

با گذشت 9 روز از شروع تعمیرات اساسی:

95 درصد پیشرفت کار در تعمیرات اساسی پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی

95 درصد پیشرفت کار در تعمیرات اساسی پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۳:۳۱

با گذشت 9 روز از آغاز عملیات تعمیرات اساسی بیش از 95 درصد پیشرفت کارفیزیکی، نشان از عزمی راسخ در مسیرتحقق شعار سال "جهش تولید" در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمد مهدی هاشمی، مدیر پالایشگاه نهم مجتمع در این باره گفت: کارکنان پالایشگاه نهم با تکیه بر دانش بومی و توان داخلی توانسته اند در مسیر تولید پایدار گاز به موفقیت های بزرگی دست یابند.

هاشمی با توجه به شیوع ویروس کرونا و آغاز تعمیرات اساسی در این پالایشگاه عنوان داشت: از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا درکشور، پالایشگاه نهم مجتمع نیز با اجرای دقیق دستور عمل های ابلاغی وزارت نفت برای مقابله با این ویروس دقیق وسختگیرانه عمل نمود و اکنون شاهد پیشرفت چشمگیر در تمام حوزه های پالایشگاهی می باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با تمرکز بر کارهای مهم و حیاتی پالایشگاه و با برنامه ریزی دقیق و منظم توانسته ایم موارد بسیار کلیدی را در بازه زمانی تعمیرات اساسی با موفقیت به مرحله ی اجرا برسانیم.

مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: همه ی مدیران و کارکنان مجتمع عظیم گازی کشور در این مدت برای حفظ و تداوم خدمت‌رسانی به مردم و شکوفای چرخه ی اقتصادی کشور با رعایت اصول بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا کارهای با ارزشی را انجام داده اند که جهادگونه است.

وی به انجام کارهای بسیار موثر در بازه زمانی تعمیرات اساسی پالایشگاه نهم اشاره نمود و گفت: تمیزکاری مبدل های حرارتی، تمیزکاری استاپ لیزر و عملیات بستن تعدادی از ولوهای مهم در واحدهای پالایشگاهی از مهمترین اقدامات انجام شده در بازه زمانی تعمیرات اساسی می باشد.


11
11
11
1
خبر
(چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۳:۳۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید