جزییات خبر

تا 3 سال آینده صورت خواهد گرفت:

کاهش گازهای ارسالی به مشعل های پالایشگاه دوم به میزان 17 میلیون متر مکعب

کاهش گازهای ارسالی به مشعل های پالایشگاه دوم به میزان 17 میلیون متر مکعب
(سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۲:۴۶

سرپرست بهره برداری پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با برنامه ریزی دقیق و تلاش متخصصان، تا سه سال آینده گازهای ارسالی به مشعل های پالایشگاه دوم به میزان 17 میلیون متر مکعب کاهش خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ رضا تیموری، در سرپرست بهره برداری پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی این باره عنوان کرد: پالایشگاه دوم مجتمع همسو با ارتقای سلامت و حفاظت از محیط زیست پیرامونی، طبق برنامه های منسجم و با استفاده از توان داخلی و تکیه به سازندگان داخلی در مسیر نوسازی و بهینه سازی قطعات و تجهیزات دوار گام برداشته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: متخصصان جوان در فازهای 2 و 3 مجتمع گاز پارس جنوبی، با استفاده از اریفیس های محدود کننده در مسیرهای گاز ارسالی به مشعل ها نسبت به تنظیم دقیق گاز مصرفی اقدام نموده و طی سه سال آینده مقدار مصرف را تا 17 میلیون مترمکعب در روز کاهش خواهند داد.

تیموری در ادامه گفت: در راستای مدیریت و کاهش آلایندگیهای محیط زیست تدابیری جهت افزایش راندمان و بازدهی واحدهای تولید گوگرد پالایشگاه دوم و کاهش ارسال گازهای اکسید گوگرد به زباله سوزها نیز در نظر گرفته شده است.

وی در این باره ادامه داد: عملیات خرید و به روز رسانی آنالایزرهای گاز ورودی به زباله سوز ها گامی مهم و حیاتی در این حوزه می باشد.

این مقام مسئول گفت: مدیران و کارکنان پالایشگاه دوم مجتمع عظیم گازی کشور با آمادگی های لازم و با برگزاری جلسات متعدد به استقبال شروع تعمیرات اساسی در روزهای آینده خواهند رفت.
خبر
(سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۲:۴۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید