جزییات خبر

مدیر تعالی سازمانی مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:

دریافت تندیس بلورین سومین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر

دریافت تندیس بلورین سومین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر
(سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۰:۲۰

مدیر تعالی سازمانی مجتمع گاز پارس جنوبی از دریافت تندیس بلورین سومین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمد رضا مصلائی گفت: با توجه به ارزیابی بعمل آمده از مجتمع گاز پارس جنوبی توسط ارزیابان جایزه ، این مجتمع موفق به کسب امتیاز لازم جهت دریافت تندیس بلورین گردید .

وی در ادامه عنوان داشت: سومین دوره جایزه مذکور با ارزیابی از 47 شرکت تابعه شرکت ملی گاز انجام گرفته است .

مدیر تعالی سازمانی مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه به روند حرکت مجتمع در مسیر سرآمدی اشاره نمود و بیان داشت: حرکت جدی در مسیر تعالی سازمانی از سال 93 آغاز گردید و با توجه به تعریف و اجرای پروژه های بهبود تعالی سازمانی و در اولین حضور در جایزه ملی تعالی سازمانی ، مجتمع موفق به دریافت تقدیر نامه سه ستاره در سال 94 گردید .

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: با انجام خودارزیابی و تعیین نقشه راه تعالی مجتمع ، پروژه های بهبود شناسایی و اجرا گردیدند و مجتمع در سالهای 96 و 97 به ترتیب موفق به دریافت تقدیرنامه چهار و پنج ستاره گردید و در سال 98 با توجه به جاری سازی مناسب رویکردها و نتایج کسب شده ، مجتمع حائزدریافت تندیس بلورین گردید .

مدیرتعالی سازمانی اضافه نمود: این افتخار بزرگی برای مجتمع محسوب که تک تک همکاران در آن نقش داشته اند و بایستی تلاش شود که علاوه بر حفظ جایگاه کسب شده نسبت به ارتقای آن نیز اهتمام لازم ورزیده شود .

محمد رضا مصلائی گفت: سطوح جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز شامل : گواهی تعهد به تعالی ، تقدیرنامه (دو ستاره ، سه ستاره ، چهار ستاره و پنج ستاره ) و تندیس ( بلورین ، سمین و زرین ) می باشد که تاکنون هیچ شرکتی موفق به دریافت تندیس های سیمین و زرین نشده است و در سال 98 تنها 6 شرکت از جمله مجتمع گاز پارس جنوبی موفق به دریافت تندیس بلورین شدند .

وی در پایان ضمن تشکر از کلیه مدیران و همکاران محترم بویژه اعضای محترم کارگروههای تعالی سازمانی این موفقیت را به مدیرعامل ، اعضای محترم هیئت مدیره و کلیه مدیران و کارکنان مجتمع تبریک گفت و بیان داشت این آغاز یک پایان است و حرکت در مسیر تعالی تا رسیدن به قله سرآمدی ادامه دارد .
خبر
(سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۰:۲۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید