جزییات خبر

رئیس HSE ، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی؛

انجام مسئولیت‌های اجتماعی در کنار تولید بدون وقفه گاز

انجام مسئولیت‌های اجتماعی در کنار تولید بدون وقفه گاز
(دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹) ۰۸:۲۴

مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی از ابتدا حضور پر رنگ داشته و در بخش‌های مختلف در شهرهای اطراف کمک‌های لازم را ارائه داده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ رئیس HSE، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به سهم 70 درصدی مجتمع گاز پارس جنوبی در تولید گاز کشور گفت: یکی از چالش‌های مجتمع حفظ و پایداری تولید علیرغم کاهش نیروی انسانی است که در حال حاضر بدون هیچ محدودیتی در حال انجام است.


محمد مسعودنیا با بیان اینکه در حال حاضر از 30 درصد نیروها در فعالیت‌های پالایشگاه استفاده می‌کنیم، گفت: در این شرایط فشار زیادی بر دوش نیروهای عملیاتی و بهره‌برداری مجتمع ایجاد شد که توانستند تولید را در بهترین شرایط و بدون مشکل راهبری کنند.


وی با اشاره به این موارد اظهار داشت: مجتمع در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز از ابتدا حضور پر رنگ داشته و در بخش‌های مختلف در شهرهای اطراف کمک‌ها لازم را ارائه داده است.


به گفته وی؛ ضدعفونی اماکن عمومی در شهرهای اطراف عسلویه، بیدخون، کنگان، دیر و جم از جمله این فعالیت‌هاست.


مسعودنیا در ادامه خاطرنشان کرد: تحویل آب ژاول از طریق پالایشگاه‌های اول، هفتم، نهم و دهم به شهرهای همجوار برای استفاده در گندزدایی و ضدعفونی سطوح نیز توسط مجتمع صورت گرفته است.


مسعودنیا در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته در داخل پالایشگاه‌ها گفت: در راستای مبارزه با ویروس کرونا آموزش و اطلاع‌رسانی لازم به همکاران انجام شد.

وی افزود: گندزدای و بهداشت محیط به خصوص ناوگان حمل و نقل انجام و کاهش تراکم نیروی انسانی در محل کار مطابق دستورالعمل‌های ابلاغی در دستور کار قرار گرفت.


به گفته مسعودنیا؛ از ورود نیروهایی که در مناطق آلوده ساکن هستند، تاکنون جلوگیری و برای ورود کارکنان به تأسیسات پروتکل‌های خاصی در نظر گرفته شده است.


این مقام مسئول افزود: از جمله این اقدامات انجام تب سنجی و کنترل‌های لازم در خصوص غربالگری و پرسش‌نامه های تریاژی است که افراد به محض ورود باید پر کنند تا در صورتی که نیاز به معاینات پزشکی باشد، پس از انجام معاینات و کسب گواهینامه سلامت وارد پالایشگاه شوند.


وی در ادامه گفت: موضوع بعدی برگزاری مانور برای آمادگی در صورت شیوع کرونا در سطح مجتمع و انجام تمرینات لازم در پالایشگاه‌های مجتمع است.

مسعودنیا یادآور شد: تشکیل تیم واکنش سریع برای ضدعفونی که این تیم در صورت نیاز بلافاصله در محل حاضر می‌شود و عملیات گندزدایی و ضدعفونی را انجام می‌دهد و افراد نزدیک و در تماس با فرد مشکوک را شناسایی کرده، آموزش‌های لازم را رارئه داده و به مرکز قرنطینه معرفی می‌کند.


وی تجهیز یک مرکز قرنطینه برای بیماران مشکوک را از دیگر اقدامات مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان کرد و اظهار داشت: از روزهای ابتدایی شیوع بیماری تمام بانوان همکار را مرخص کردیم به خصوص مادران را تا در کنار خانواده مراقب فرزندان خود باشند.

خبر
(دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹) ۰۸:۲۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید